• Het liefst verhalen die al wat verder zijn doorgeschreven of afgelopen zijn!
    * Hungergames
    * Justin Bieber
    * One Direction
    * Onbekende Personen
    * Andere Fanfictions

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    url=http://www.quizlet.nl/stories/91370/telephone-number-one-direction/] telephone number- One Direction[/url]



    -One Direction bestaat
    -Everything is possible
    -Drama
    -Fanfiction
    -Romantiek
    -Nederlands geschreven en Nederlands en Engels gesproken

    Ik ben nog druk aan het schrijven:)


    live your life like every day is the last<3


    I Can't Love You- Harry Edward Styles
    I hate you with my brain, but I love you with my heart


    Everyday I'm waiting for the nights, because the night is the best part of my life. Then I'm who I wanna be

    - 100% nederlands
    - One Direction bestaat
    - Vooral Harry Styles

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Remember ft. One Direction
    My past is a part of who I am, but it does not define who I will be




    The pages of your past cannot be rewritten, but the pages of your tomorrows are blank

    Start: 29-08-12 > Liam's birthday<3


    15 hoofdstukken x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    -One Direction story.
    -Geen 16+.
    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Christmas special! <3
    -Soundtrack.

    Ik weet dat het nog geen Kerstmis is, maar ik zit nu al in de kerststemming! En zo kan ik jullie alvast naar die paar mooie dagen toehelpen.

    She's almost a Christmas present, almost. The only thing what's wrong about her is that she's a damn player.

    Klik. (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:51 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Meet me in Brooklyn • Harry Styles



    ‘You left me
    ‘No, I left Brooklyn


    If happy ever after did exist, I would still be holding you like this.
    All those fairy tales are full of shit, one more fucking love song I'll be sick.
    You turned your back on tomorrow, 'cause you forgot yesterday.
    I gave you my love to borrow, but you just gave it away.



    - Written in Dutch, spoken in English.
    - Reading on own purpose
    - Start 23-O9-2O12
    - Soundtrack


    Imagination is more important than knowledge

    ik heb 3 verhalen
    Believe

    Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
    Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
    Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
    Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
    Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet..

    andere verhaal:
    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior.

    andere verhaal:

    Magic, fantasy or reality

    Stel je voor, een jongen die je leven kan veranderen, en dan is niets meer wat het lijkt...

    het zou me heel blij maken als je een kijkje wilt nemen


    Hell is empty..al the devils are here

    Kidnapped * Ft One Direction * [16+]

    Hope you like it xoxo

    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    Beschrijving staat bij story :3
    Gerne: Drama, Fantasy, Romantiek
    Hoofdstuk: 25 (nog in ontwikkeling)
    Nederlands geschreven

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 11:12 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    •Soundtrack•


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.





    Iedereen die naar GTST kijkt of heeft gekeken, weten wie ik bedoel, namelijk Lucas en Edwin. De legende van de soap is niet meer. Dit was nou een spraakmakende verhaallijn die gaande was tot eind januari, het overlijden van Edwin Bouwhuis in de armen van zijn vriendje. Mijn idee was dat ik hier zoveel mogelijk leuke, maar ook minder leuke momenten van Ludwin op een rijtje ga zetten.

    Dit is een lust voor alle Ludwin fans!


    - Foto's met elkaar maar ook zonder elkaar
    - Gif's
    - Quotes
    - Kleine standalones (Als ik tijd heb)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:50 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love dreams hope and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    sorry is nog niet heel lang bezig!! oke nog maar 1 hoofdstuk maar oke!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Harry potter fanfiction ^^
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.