• Het liefst verhalen die al wat verder zijn doorgeschreven of afgelopen zijn!
    * Hungergames
    * Justin Bieber
    * One Direction
    * Onbekende Personen
    * Andere Fanfictions

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mr. Brown Eyes - Ibrahim Afellay


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    If I'm louder, would you see me? Ft. Niall J. Horan
    hoop dat jullie een kijkje nemen!

    She’s not who she really is ~ One Direction


    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.


    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side



    Don't find love, let love find you. <3

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…


    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!





    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.

    × 21-02-2011 - 06-09-2012: Afgelopen
    × onbekende personen
    × Engels & Nederlands
    × 14+

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 14:59 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De 100e Hongerspelen

    Dames en Heren, Jongens en Meisjes, Quizletters
    Ik presenteer u:
    De 100e Hongerspelen, De vierde Kwartskwelling
    Nadat Katniss Coin neerschoot in plaats van Snow werd ze gevangen genomen. Haymitch, Peeta en Effie Prul slaagden erin haar te bevrijden en ongestraft te laten, maar het was niet eenvoudig. Intussen was er al heel wat gebeurd. De 76e Hongerspelen gingen door, al probeerde Katniss ze alsnog tegen te houden.
    En helaas, het liep mis. Het Capitool wist de macht weer te grijpen onder leiding van de zoon van Snow. Katniss en Peeta werden teruggestuurd naar district twaalf. Elk jaar opnieuw waren ze mentoren, ook dit jaar, het jaar van de vierde Kwartskwelling, het jaar waarin hun zoon Ian gedwongen wordt mee te doen

    De geschiedenis herhaalt zich

    Ik begin zowat op het einde van het derde boek (Spotgaai), vanaf het moment dat Katniss Coin neerschiet. Daarvoor is alles zoals Suzanne Collins het beschreef, erna is wat ik heb bedacht. Het laatste stukje van het derde boek negeer ik dus even.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:40 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    Soundtrack


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    Nog niet begonnen


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Small Talk. ~Niall Horan.





    •One Direction story.
    •Romantiek, fanfiction, drama.
    •Niall Horan als hoofdpersoon.
    •Geschreven vanuit twee personages.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dit verhaal is nog niet begonnen.

    You lose your uncle and aunt,
    you get two "sisters" and a "brother."
    Well, then is your life complicated.

    • Starts: 24 September 2012
    • Written and spoken in Dutch

    Mogen One Direction SA's ook? [:

    Drunken carrots, spoons and mustaches - One Direction SA


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    De deur knalde met een harde klap dicht. Mijn moeder liep de trap op, ik zelf was aan het spelen. Ze pakte mijn koffertje en stopte er wat kleding in. Ik zag hoe er een traan over mijn moeders wang gleed. Het deed pijn je moeder te zien huilen. Zonder een woord te zeggen pakte ze me op. Ik sloeg mijn armen om mijn moeder heen en fluisterde zachtjes in mijn moeder oor. 'ik hou van je Mama.' Ze gaf geen antwoord. Ze zetten me in de auto en stapte zelf ook in. We reden weg, weg van huis.


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    JustHazel schreef:
    [center]


    De deur knalde met een harde klap dicht. Mijn moeder liep de trap op, ik zelf was aan het spelen. Ze pakte mijn koffertje en stopte er wat kleding in. Ik zag hoe er een traan over mijn moeders wang gleed. Het deed pijn je moeder te zien huilen. Zonder een woord te zeggen pakte ze me op. Ik sloeg mijn armen om mijn moeder heen en fluisterde zachtjes in mijn moeder oor. 'ik hou van je Mama.' Ze gaf geen antwoord. Ze zetten me in de auto en stapte zelf ook in. We reden weg, weg van huis.[/center]

    http://www.quizlet.nl/stories/97732/-simply-my-destiny---gebaseerd--op-waargebeurde-feiten/


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -