• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Als Sophie mijn hand los laat kijk ik ongelovig naar de nagel afdrukken die diep in mijn hand staan. "het-het spijt me" zegt ze. "Eh..maakt niet uit?" Dusty springt op Sophie's schoot, voor dat nog mmogelijk is en drukt zijn koppie tegen haar aan om haar gerust te stellen "Slijmbal" mompel ik, lichtjes geïrriteerd tegen Dusty. "bedankt" zegt Sophie en ik knik alleen eventjes voor ik dan op het bankje plof terwijl ik licht geïrriteerd naar de slijmende Dusty kijk. 'dat doe je ook alleen maar om een goed voetje bij Lilly te krijgen' denk ik. "Misschien, misschien niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    'Heeeey', zeg ik liefkozend tegen de fret. Lilly duwt hem van mijn schoot af en ze rollen over de grond. 'Als het niemand stoort, zou ik graag naar mijn kamer gaan. Gewoon om uit te rusten.' Ik stond op, voorzichtig deze keer, en wandelde naar het gebouw. Ik keek achter me en zag dat Elliott daar nog steeds zit. Ik zucht, en loop de gang door.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ben back, weet alleen niet voor hoellang xD ben op vakantie in italie en alles is vandaag dus dicht in het dorp waar we zitten, en we hebben nu dus geen eten in huis hhaha xD word dus ergens uit etenn, of verhongeren als alles dicht is xD]

    mismi schreef:
    Anne Rose Whitlock
    Kyra kwam ook naar me toe gerend en wou bijna op me springen. Voor ik het wist begon alles te trillen en we schrokken er allemaal van. Kate schrok ook en daardoor verdween der schild en plots voelde ik de helse pijn van alle pesterijen van vroeger, allemaal opgekropt ergens diep in haar verstopt. Ik zak door mijn knieën en een traan rolt over mijn wang. ik hoor het niet eens als ze der excuses aanbied. Kyra is haar angst vergeten voor de beving en probeert tot me door te dringen. Anne! Anne!! luister nou naar me!!

    Elliott Stephens
    "Kom mormel dat je er bent" ik til Dusty van de grond en ga opweg naar de gang. Een paar oudere leerlingen begroeten me, die ik met een glimlach terug groet. Vervolgens ga ik de gang op, de trap op richting de vertrekken van de leraren. "Kun je het vinden?" vraag ik met een glimlach als ik Sophie zie staan. Ik loop wat voor me uit en leg mijn hand op de deurklink van mijn kamer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [oke, ben weg xd we gaan uiteten =) tot vanavond]

    Sophie Whites
    'Elliott?' Ik blijf voor zijn deur staan. Ik kijk in zijn ogen en laat mijn blik dan naar beneden glijden, tot aan zijn broekriem, de rest is privé. 'Bedankt voor- voor zo ongeveer alles vandaag.' Ik glimlach zachtjes. Ik ben best zenuwachtig voor morgen, ik heb zo het gevoel dat de leerlingen me niet gaan mogen. 'En Elliott, wat als ze me niet mogen? Ik ben bang Elliott, voor alles.' Ik zucht diep. 'Voor de leerlingen, de bevalling, mijn kind. Voor mannen.' ik sla mijn ogen neer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik kijk hem aan. 'Deze?' Vroeg ik toen en liet mijn armband zien. 'Hij was van mijn telefoon gevallen en ik heb hem toen aan mijn armband gehangen. '
    Ik moest even lachen om het spijbelen. 'Dar spijbelen klinkt wel als mij. ' ze ik toen met een grijns. Toen ik nog even naar de hanger keek kreeg ik de herinneringen terug. 'Deze heb ik van jou gehad eh?' Ik lachte. 'Dec eerste week dat ik op school zat.'
    Ik keek hem aan. 'Je zei dat je alles over me wist eh? Wat weet je dan allemaal. '

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:49 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliott Stephens
    "Elliott?" Ik glimlach naar Sophie. "ja dat ben ik" zeg ik grinnikend, en knipooog ten teken dat ik een grapje maakte. "bedankt voor - voor ongeveer alles vandaag" Ze glimlacht en ik grinnik. "geen probleem, ben ik je collega voor" Ik glimlach charmant naar haar. "En Elliott wat als ze me niet mogen? Ik ben bang Elliott, Voor alles" Ik laat de deurklink los en draai me naar Sophie toe. "Voor de leerlingen, de bevalling, mijn kind. Voor mannen." Sophie slaat haar ogen neer en ik glimlach. "Kom even binnen" Ik open de deur voor haar en loop dan achter haar naar binnen. "Wat heb je te verliezen?" vraag ik. "Als je gewoon jezelf blijft tegenover die leerlingen, dat waarderen ze, ze zullen je uittesten ja. maar als je ze niet onder de duim houd walsen ze zo over je heen. Je moet sterker zijn dan dat" zeg ik. "De bevalling...ja daar kan ik je geen tips over geven, Ik heb daar echt totaal Nul verstand van. Maar ik wil je wel helpen of helpen dingen opzoeken erover" zeg ik. Dusty kijkt me tromfantelijk aan. "Voor je kind, hoef je echt niet bang te zijn, Het is jouw kind, jouw vlees en bloed. En je kan zelf bijdragen of het een leuk kind word of een etter En mannen tsjah" Ik krab even op mijn achterhoofd. "Waarom laat je je visie bedreven door één eikel?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [en ik ben er weer. Was echt maar 2 minuten rijden met de auto. Maar we kunnen er pas om 8 uur terecht -.-]

    Jadelynn Sophie Bright
    'Dat doe ik niet bij zwangere vrouwen waar zie je me voor aan.' Citeer ik hem als hij achter Sophie aangaat/rent. Tuurlijk schat geloof je het zelf. Ik aai Jackie over haar koppie. Hij is een zak Hoor ik haar denken waardoor ik grinnik. Zeker weten Jack. Hij isceen enorme zak. Mij een beetje een bitch noemen terwijl hij zelf alleen maar aan het slijmen is. Slijmbal denk ik terug. Jackie pakt een paar noten uit mijn tas en pakt ze eruit. Ik grinnik en scheur het los om dan samen de zak te delen.

    Aiden Samuel Dream
    Ik moest het bewijzen oke. 'Je ouders zijn helaas overleden in een vliegtuig crash. Je was vier en sinsdien heb je die zilveren kruis om je nek. Je woont nu in een weeshuis en je bent niet geadopteerd. Nooit niet. Je bind je niet graag aan iemand bang om diegene te verliezen. Je eerste vriendje was in het weeshuis. Jij was 15 en hij 16. Hij heette Aiden een naamgenoot van mij. Je verloor hem toen hij uit de boomhut sprong en hij brak zijn nek. Je was ontroostbaar toen je het vertelde aan me. Die aiden had ook je eerste kus gegeven. Een paar maanden verder na het ongeluk van Aiden besloot ik je te verassen omdat je nog steeds treurde over hem. Ik bouwde een boomhut in de oude eik. Daar zitten we nu nog steeds zo nu en dan.' Vertel ik over haar. Ze moest me toch geloven. Ik pak mijn mobiel en haak de Jing Jang ervanaf. Ik pak de hare en laat ze aan elkaar vast gaan nik draai hem op en lees de tekst voor. 'Aiden en Rae' Zeg ik. Aan de mijne stond Rae en bij haar stond Aiden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [rennen nog wel ô.o ten eerste liep hij gewoon, ten tweede was ie gewoon van plan naar zn kamer te gaan ipv achter haar. Alles beter dan bij Jadelynn blijven.. H]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    Ik raak in paniek. Ze zat daar maar. Oke Katherine Rustig maar. Rustig maar. Ze voelde alle pijn die je ooit gevoel hebt in een keer. Zo erg is dat tochniet? Tuurlijk is dat erg!! O Katie toch. Wacht me schild moet aan voor ik haar aanraak Denk ik terwijl ik over mijn slapen wrijf. Ik teek het schild over me heen zodat ik haar geen pijn meer kan doen en wieg haar dan heen en weer. Ze kon mijn pijn niet meer voelen. 'Rustig maar. Ssst.' Zeg ik zacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    [rennen nog wel ô.o ten eerste liep hij gewoon, ten tweede was ie gewoon van plan naar zn kamer te gaan ipv achter haar. Alles beter dan bij Jadelynn blijven.. H]

    [o dat wist ik niet. Maar hij vertrekt meteen dus vandaar dacht ze dat. Elliott mag haar echt niet of wel xD. Waarom niet :P. My persons has to be Liked!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {heb ik wat gemist??}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [hij mag haar niet om de reden hoe ze net deed, daarom ging hij ook weg, omdat hij haar niet mag]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]