• Heey peepz,
    Ik ben JCat aan het worden (fan van Triple J, een nieuwe boy band van UK) en Triple J is blijkbaar te zien in X-Factor UK dit weekend.
    Weet iemand of X-Factor UK ook in Nederland te zien is?
    Oja, en morgen om 10 uur in de avond doen ze een twitcam! Wie gaat kijken?
    Xxx

    OEE ALMOST FORGOT!!! ik had vandaag een heel gesprek met ze op twitter!! naja, eigenlijk alleen met JJ en Josh haha
    Maar ze zijn superawesome!!! en morgen is twitcam wooohoooo!!!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:19 ]


    What by Zeus' beard is going on????

    STUUR ME D;?


    Pretty is just a pretty word.

    staaat op het youtube account ;)


    What by Zeus' beard is going on????

    volgens mij is x factor niet hier te zien, tenzij je een livestream hebt. Ik weet alleen niet waar je die kan vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    volgens mij is x factor niet hier te zien, tenzij je een livestream hebt. Ik weet alleen niet waar je die kan vinden.

    maar er waren toch heel veel directioners hier op quizlet die ze 'vanaf het begin' hadden gevolgd? het lijkt me sterk dat die allemaal een livestream hadden gevonden..


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    maar er waren toch heel veel directioners hier op quizlet die ze 'vanaf het begin' hadden gevolgd? het lijkt me sterk dat die allemaal een livestream hadden gevonden..

    Ik denk dat ze met vaaf het begin bedoelen, of net na x factor, of ze hebben livestreams gevonden. En heel misschien zet iemand de afleveringen op Youtube, maar dat is niet gegarandeerd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see