• Roseblood
    Tussen de groeven van Amerika ligt de stad Limeville. Tussen de uitgestrekte bossen beweegt zich sinds 18OO het stadje 'Rosewood' voort. Met een kleine populatie en een gruwelijke geschiedenis probeert men zich ten alle tijden buiten hun grenzen te houden.
    Want wie zich eenmaal in Rosewood waagt, zal zich nooit meer kunnen bevrijden uit de armen van alle mythen, legendes en allerergst nog: de wezens.


    Roseblood
    Deze rpg is érg kleinschalig. Er is dan ook maar plek voor zes mensen. Waarom? Omdat dit een rpg is waar nauwe communicatie belangrijk is en het niet gaat om de specifieke stelletjes.
    Als je mee wilt doen moet je mij een stukje schrijfwerk sturen in pb.
    Geen reserveringen, niet enkel meisjes. Danku.


    Verdere uitleg
    Rosewood heeft de bijnaam 'Roseblood' gekregen vanwege het hoge percentage moorden. Rosewood draagt een soort kwaad met zich mee. Uitgesproken door heksen die er werden opgejaagd toen de stad zijn grond opeiste. Er zijn daardoor bovennatuurlijke dingen bezig in het stadje en enkel de gebondenen weten wat er echt afspeelt in Rosewood.

    De band
    De 'band' bestaat uit twee personenen. Één van hen is een 'wezen'. Een bloeddrinker aldus vampier. De andere persoon is een simpel mens.
    De band brengt deze twee personen samen en verbind hen tot één. Zo voelen ze elkaar aan, delen ze elkaars bloed en zijn ze gedwongen bij elkaar te blijven omdat zodra ze te ver bij elkaar vandaan zijn geen zuurstof meer hebben. Wanneer de bloeddrinker het mens waaraan hij is verbonden vermoord, zal deze zichzelf daarmee vanbinnen vermoorden. Vanbuiten zijn zij dan niets meer dan leegte, eenzaamheid die nooit meer kan worden opgevuld.


    Meedoen
    Stuur me dus een berichtje met hoe jij rpg't en dan stuur ik het lijstje voor een personage.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:40 ]


    x