• Ik heb sinds een paar uurtjes eindelijk mijn 'eerste echte' eigen brommer. Hiervoor reed ik al bijna een jaar op die van mijn vader (sinds we geen auto meer hebben en brommers dan een goede en goedkopere oplossing zijn op alle vlakken), maar die bleef eigenlijk nog steeds van hem (ook al heeft hij al een poos een andere) en die hebben we pas verkocht, omdat hij niet goed genoeg meer was voor mij om iedere dag naar mijn werk te rijden (vooral sinds ik vanaf volgende week iedere dag een halfuur heen en terug moet reizen). Nu hebben we het dus nog net op tijd kunnen regelen voor mijn nieuwe baan en ben ik heel erg opgelucht en tevreden! *O* Het is ook een lekker pittig ding, waar ik volgens mij nog wel heel wat plezier van ga hebben! (bloos)
    Dus yay, mijn dag is goed!

    Wat trouwens wel maf was ... We gingen voor een heel andere naar Zoeterwoude (of ergens daar in de buurt), maar dat was een kutding. En toen ik op martkplaats keek, was deze er ineens en die bleek er dus sinds vanochtend op te staan. Wij meteen erheen (was toch op de weg naar huis) en zodoende hebben we dus heel mooi een kater kunnen ontlopen van de eerste mislukking!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:03 ]


    Til hug og blod.

    Wat nice dat je een nieuwe baan hebt, Nance! :'D
    En ik wil een foto zien van je scootertje, pronto. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Toen ik de titel las, dacht ik dat het om een wee ging in de zin van bevallen, lol. (krul)

    Maar nice dat je je brommer hebt! Veel plezier ermee! Mijn dag is goed omdat ik vanavond één van mijn favoriete gerechten eet (:


    Chaos is a ladder.

    BLUNDERBUSS schreef:
    Wat nice dat je een nieuwe baan hebt, Nance! :'D
    En ik wil een foto zien van je scootertje, pronto. :9~


    Het is een Tomos Taxxity, mehehe. Hij ziet er best goed uit, zal straks wel een foto maken. Geen stoere scooter, maar ik heb toch veel liever een lekkere (pittige) brommer. Rijd veel lekkerder dan die kutscooters en je kunt er veel meer van op aan, over het algemeen.


    En thanks. Blij dat ik zo snel wat heb kunnen vinden, nu het bij m'n huidige baantje niks wordt omwille van de weinige uren die ze hebben. Het is dus wel een stuk rijden iedere dag, maar heb meteen een 32-uurs contract en ga redelijk lekker verdienen. Festival's and concerts ftw, hell to the yes! :9~


    Til hug og blod.

    Leuk dat je nu een eigen brommer hebt! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit is het idee, maar ik maak zo wel een goede foto ervan als ik de papieren heb overgeschreven en alles geregeld heb. :]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Het is een Tomos Taxxity, mehehe. Hij ziet er best goed uit, zal straks wel een foto maken. Geen stoere scooter, maar ik heb toch veel liever een lekkere (pittige) brommer. Rijd veel lekkerder dan die kutscooters en je kunt er veel meer van op aan, over het algemeen.


    En thanks. Blij dat ik zo snel wat heb kunnen vinden, nu het bij m'n huidige baantje niks wordt omwille van de weinige uren die ze hebben. Het is dus wel een stuk rijden iedere dag, maar heb meteen een 32-uurs contract en ga redelijk lekker verdienen. Festival's and concerts ftw, hell to the yes! :9~

    Kunnen we volgend jaar lekker losgaan op Graspop. :Y)
    En ik had ook ooit een Tomos; gaan lang mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BLUNDERBUSS schreef:
    (...)
    Kunnen we volgend jaar lekker losgaan op Graspop. :Y)
    En ik had ook ooit een Tomos; gaan lang mee.


    Echt wel. Ze overleven zo'n beetje alles. En zo nu en dan (1 of 2x per jaar) hoef je alleen maar de bougie te vervangen en dan gaat 'ie ook weer als een knetter. Tomos ftw. (bloos)


    En sowieso gaat Graspop 2013 a fucking living paradise worden, want dit jaar kon ik niet gaan en ik heb dus echt iets dubbel in te halen, bij het volgende! *O*


    Til hug og blod.

    Holy shit, alweer een topic? :"D Leuk.

    Gefeliciteerd met je scooter! [dit klinkt echt zo awkward lol.]

    Dragneel schreef:
    Holy shit, alweer een topic? :"D Leuk.

    Gefeliciteerd met je scooter! [dit klinkt echt zo awkward lol.]


    Waarom heeft iedereen het ineens over mijn topics, de laatste paar dagen? :'D
    Ik heb er altijd al veel aangemaakt. :')


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Waarom heeft iedereen het ineens over mijn topics, de laatste paar dagen? :'D
    Ik heb er altijd al veel aangemaakt. :')

    Misschien je nieuwe naam of zo? Ik heb geen idee.

    Die verander ik ook om de haverklap, dus dat zijn de meesten ook wel redelijk gewend van me ... I dunno.


    Til hug og blod.

    Ik wil ook een scooter! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik wil ook een scooter! D:

    Doe 't niet! D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Ik wil ook een scooter! D:


    Nee; Je wilt ook een brommer. Brommers zijn veel fijner dan scooters en kunnen over het algemeen veel meer hebben. Ze zijn ook veiliger ook, want met een scooter ga je sneller onderuit als een brommer en met een brommer kun je veel harder over drempels heen gassen, zonder problemen! :3


    Til hug og blod.

    Wat leuk!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.