• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik hoorde dat de deur word ingetrapt. iAn paniek pakte ik EMily goed vast met grote ogen keek ik toe hoe Michael binnen kwam. "blaine blaine" sis ik wanhopig. Waarom bleef Finn lang weg. Ik slikte enk keek naa rEmily "shh rustig maar Em" mompel ik zacht en zoek haar knuffle en tutje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Rachel ga naar je kamer met Emily. Ik wil niet dat er wat gebeurd met jullie' schreeuw ik boos naar Rachel. Ik wou echt dat ze deed wat ik zei, ik wou dat er niets met hun was. Hij kreunde en stond gelijk op en begint te trappen. Ik viel op de grond en voelde de trappen hard komen. Ik negeerde de pijn en pakte been, waar hij mee trapte en werp hem hard op de grond. Snel ging ik op hem en plante ik mijn vuist op zijn oog en sloeg hard in zijn gezicht. Ik zie opeens dat meerder jongens kwamen en ging gelijk van hem af en balt mijn handen tot vuisten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:35 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    Ik pak 2 kalibers uit mijn zak.
    Ik loop naar Luke en die homo toe en richt een kaliber op hem.
    De ander richt ik op Berry, 'zitten, of er gebeurt wat met dat mormel daar' sis ik..


    El Diablo.

    Luke
    Ik voelde alle klappen en gromde. Snel pakte ik mijn mes en hield het verstopt. Toen hij in mijn gezicht stompte en mijn neus begon te bloedde hakte ik met het mes in zijn armen die begonnen te bloeden.Ik zied micheal met zijn messen en stop met hakken.

    Rachel
    Vertwijfelend keek ik maar toen zag ik dat Micheal 2 pistolen op ons richtte. Mijn ogen werden groot van angst en ik versopte Emily zo goed mogelijk als het kon. Zacht begon ze te huilen en probeerde ik haar rustig te krijgen. Mijn hart klopte in mijn keel

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    'Laat hem los homo' sis ik naar hem.
    Ik laad beide kalibers, en kijk kort naar Berry.
    'Tyler, breng dat... geval hier' sis ik, en ik zie hoe hij naar haar toe loopt..


    El Diablo.

    Rachel
    Vol paniek en angst kijk ik naar Tyler.
    Emily klemde ik stevig in mijn armen die met grote ogen toe keek en ik voelde mijn tranen branden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde een pijnscheut in mijn arm en kreunde van de pijn. Ik kijk op en zag dat de jongen twee pistolen richte op mij en Rachel. Snel stond ik op en pakte Rachel en drukte haar en Emily tegen me aan. Zo dat de pistolen alleen op mij gericht zijn en dat Rachel en Emily niets kon gebeuren. Ik voelde dat mijn arm bloedde maar negeerde dat.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Loslaten homo' sis ik.
    Ik grom, 'Tyler, ga opzij' zeg ik.
    Ik zie hoe hij opzij loopt en ik grijns breed...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Nee, je krijgt haar niet' zeg ik boos en hield Rachel steviger vast. Ik laat hun niets overkomen, ook al wordt het mijn dood. Ik kijk hem kwaad aan. 'Laat Rachel met rust, laat ons met rust' schreeuw ik boos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Wat jij wil' zeg ik, en schiet recht in zijn arm. Waar de snee zat.
    Met een brede grijns loop ik naar ze toe, en laad het pistool opnieuw..

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:06 ]


    El Diablo.

    (Wonderwatch even serieus, dit slaat nergens op. XD Je verpest ons idee. >.< )

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:52 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [ikverhuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Welk idee :o ]


    El Diablo.

    (MisstStoran en ik hadden een idee en jij komt zomaar binnen walsen en verpest het. D: En Blaine neerschieten is onlogisch. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [berb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan