• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alvast mijn topic's ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mon topics en :


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rae Lemmons | Demon

    Ik keek de jongen aan en knikte. 'Hmm, dan zal je wel een nieuwe kamergenoot hebben.' zei ik toen en liep heupwiegend de kamer in. Ik dropte mijn spullen en keek hem aan. 'Rae Lemmons.' zei ik en stak mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Eastwood.

    Ik zat met Timo in de toneelzaal en luisterde naar wat random muziek. Ik glimlachte en had mijn hoofd op zijn borst gelaten. Ik had vannacht weinig slaap gekregen door de roes en gaapte tegen zijn borst aan terwijl ik langzaam in slaap viel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik trek hem mee naar de poorten en open die. 'Heel dit domein, het bos dus ook, is van mijn oma.' glimlach ik en trek hem mee zodat ik de poorten weer kan sluiten. Eerst zijn er tulpen redelijk geordent maar achter de tulpen staan de bloemen iets meer door elkaar. Helemaal achter de bloemen ligt het bos.

    Axton
    "Wauw." zuchtte ik. "Het is hier prachtig."
    Ik trok haar wat dichter tegen me aan, terwijl ik met een glimlach op mijn gezicht naar de tuinen keek. Ondanks dat ik een jongen en een demon was, kon ik hier toch van genieten. Eindelijk wat rust.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leun wat tegen hem aan en geniet van de bloemengeuren. Ik kon hier uren in rondlopen en boeketten ontwerpen voor oma. Ik trek hem mee naar een bankje en ga zitten. 'Ik hou van deze tuin.' zeg ik en leun weer tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat begrijp ik."
    Ik kijk haar glimlachend aan. Mijn vingers streken door haar haren en ik genoot van de stilte en de rust die de aroma's teweeg brachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel zijn vingers door mijn haar en glimlach.
    Zo zou ik wel uren kunnen zitten. Genietend van de tuin en het bos met Axton naast me. Het poppetje ligt nog bij mijn oma aangezien ik het niet de hele het kan meeslepen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Goooodmorning ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    jaimyhoi38
    badges

    5607
    posts
    jaimyhoi zei op 13 aug 2012 - 23:00:

    Leslie Day
    Ik lach weer. 'Het is toch kuspauze?' vraag ik onschuldig. 'En jij zei heeeeel lang.' ik kijk hem lached aan. 'Sorry,' zeg ik dan. 'Het is gewoon.... Verslavend?'

    The worst things in life come free to us.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud lachend mijn hoofd en duw haar wat van me af 'Misschien is het beter de kuspauze te verzetten.' grinnik ik. 'Anders word het 3 keer.' grijns ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet ook lachen. 'Ik wil de kuspauze niet verzetten,' zeg ik dan. 'Maar oke, dan neem ik genoegen met gewoon naast je te liggen.' en ik lach nog even. 'Of is dat ook te dichtbij voor je.' en nu plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee.' lach ik en trek haar dicht tegen me aan. 'Dicht genoeg?' vraag ik. 'Of nog dichter?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik voel zijn vingers door mijn haar en glimlach.
    Zo zou ik wel uren kunnen zitten. Genietend van de tuin en het bos met Axton naast me. Het poppetje ligt nog bij mijn oma aangezien ik het niet de hele het kan meeslepen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    Rae Lemmons | Demon

    Ik keek de jongen aan en knikte. 'Hmm, dan zal je wel een nieuwe kamergenoot hebben.' zei ik toen en liep heupwiegend de kamer in. Ik dropte mijn spullen en keek hem aan. 'Rae Lemmons.' zei ik en stak mijn hand uit.


    Bradley || Demon

    'Hmm, dat zal je wel een nieuwe kamergenoot hebben.' Zei ze waarna ze heupwiegend naar binnen liep, 'Rae Lemmons.' Stelde ze zichzelf voor. 'Bradley MacGreggor' Stelde ik mezelf voor terwijl ik haar hand schudde. Fijn, een kamergenoot niet echt het gezelschap waar ik op zat te wachten.


    Don't be like the rest of them, darling