• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach en kijk hem even aan. Ik plaats mijn lippen weer op de zijne en bijt even in zijn onderlip. Daarna open ik mijn mond een stukje en laat mijn handen ondertussen zakken naar zijn kont waar ik zacht in knijp.

    Danny

    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en speel een spel met hem.
    Ik voel zijn hand in mijn kont krimpen waardoor ik iets naar voor schiet en met mijn onderste tegen hem aankom. Ik sluit mijn ogen en geniet van het tongspel. Drew is zo lekker...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel hoe hij met ze onderste iets tegen mijn aankomt en ik grijns. Ik duw hem nog wat dichter tegen me aan. Ik knijp nog een keer in zijn kont en laat daarna een hand naar zijn zij gaan waar ik een beetje over streel.

    Danny

    Hij streelt over mijn zij en ik voel kriebels komen. Ik duw Drew achteruit. Naar de bank. Ik duw hem erop en ga op zijn schoot zitten. Ik sluit mijn armen strakker om zijn nek en druk mijn lippen weer op de zijne.
    Ik zucht een keer van genot en doe mijn ogen dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik trek hem zo dicht als het kan tegen me aan en sluit mijn ogen. Ik lik over zijn onderlip en wacht tot die zijn mond opent.

    Danny

    Ik voel hem over mijn onderlip likken en open mijn mond een stukje. Ik streel door zijn haar en pak het een beetje vast. Ik wacht op zijn tong en streel met mijn andere hand over zijn boverarm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en onze tongen spelen een spel. Ik streel met mijn hand over zijn buik en mijn andere hand blijft zijn zij strelen.

    Danny

    Godver godver godver! Ik schuif een klein stukje achteruit om het niet te laten merken. Ik word gek van mezelf hoor! Ik kus hem rustig door en speel het tongspel mee.

    (Omg ben verlieft! De jongen tegenover mij in de caravan kijkt de hele dag naar me en glimlacht. En aah zijn lach zo cute en zijn haar awn! Hij heet Jordy :3 ben verlieft hahaha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dan vindt die jou ook zoizo leuk:), ik zou zeggen ga ervoor xd]
    Andrew
    Ik merk dat die iets achteruit schuift en ik open mijn ogen. Ik stop de zoen en kijk hem aan. 'Is er wat?'vraag ik omdat ik niet snap waarom die achteruit schoof.

    Danny

    "Eh.. Neehoor!" zeg ik snel en plant mijn lippen weer op de zijne. Tyf op. Ga weg! Aaaargh! Ik sluit mijn ogen en kus hem liefjes.

    (I'm too shy... Ik heb vanmiddan paaltjes voetbal met water gedaan met hem en zn jongste broertje. Aan het einde hadden we een klein watergevechtje en toen maakte ik hem nat. En toen lachte hij heel schattig. :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha oke, gewoon vaker van die dingen gaan doen:P]
    Andrew
    Ik haal mijn schouders lichtjes op en kus hem terug. Ik open mijn mond weer een stukje en trek hem dichter tegen me aan. Dan voel ik het en schiet in de lach. 'Aaah daarom dus'zeg ik lachend en geef hem een kus. 'Daar hoef je je niet voor de schamen hoor'grinnik ik en kijk hem aan. Ik hoefde hem alleen maar een beetje te zoenen en zo en hij kreeg al een stijve.

    Danny

    "Ik word gek van mezelf." mompel ik zacht en kijk naar beneden. Ik moet eerlijk zijn, er staan lichte tranen in mijn ogen. Ik slik een keer. "Ik wil je kunnen zoenen zonder dit okè." ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zn schouder.

    (Haha probeer ik ook :3 zn ouders zijn er steeds en dan durf ik niet hihi. :$ ik moet hem krijgen. oh oh oh: vanmiddag plaagde hij zn broertje en toen keek hij naar me en lachte toen. Hij wilde indruk maken! lief toch! aaah word gek hier !!!.. :D)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk naar hem en slik, hij had gewoon tranen in zijn ogen. Ik hou mijn handen stevig om hem heen en knuffel hem. Ik streel over zijn rug en druk een kusje op zijn wang. 'jij kan der ook niks aandoen'zeg ik zachtjes en blijf strelen over zijn rug. 'Het maakt mij echt niet uit hoor, waarschijnlijk is het na een tijdje ook niet meer zo' zeg ik en duw hem voorzichtig iets naar achter. Ik glimlach even en druk een kus op zijn voorhoofd. Daarna duw ik zijn hoofd weer tegen mijn schouder en haal mijn hand door zijn haren.
    [xD ja das lief ja, en ik snap dat je dan niet durft, zou ik ook niet durven xD]

    (Nuja ik ga slapen. :3 dromen over Jordy :t ik vretel morgen wel als er iets is gebeurd of zo hihi truste! xxx)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha is goed, slaaplekker xx]