• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak 'm beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:40 ]

    Feline schreef:
    (...)

    Nou, het ging zo.
    De beta's zeiden dat de mensen die door waren bekend zouden worden op een bepaalde datum. Dat is dus eerder gebeurd en die mensen moesten dat geheim houden. Nu is er een gerucht rondgegaan dat mensen elkaar hebben geholpen met het verbeteren van teksten terwijl anderen juist weer zeggen dat het niet gebeurd is.

    Ik heb iets gemist....o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Agnus schreef:
    (...)
    Geen 30 omdat er niet zulke goede inschrijvingen waren heb ik vernomen.

    Eh, wat? Hoe kom je daar nou weer bij?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eh, wat? Hoe kom je daar nou weer bij?

    Geen idee, dat zei iemand volgens mij..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    (...)
    Geen idee, dat zei iemand volgens mij..

    Volgens mij zegt iedereen wel eens wat, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het de waarheid is. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Volgens mij zegt iedereen wel eens wat, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het de waarheid is. XD

    Ik zei ook 'heb ik vernomen'..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als er echt users zijn die zijn geholpen, vind ik dat ze meteen uit de verkiezingen moeten worden gekickt.
    Als je verkozen wordt en steeds fouten maakt, gaat het toch wel opvallen, hoor. (cat)
    Aan alle mensen die hulp hebben gevraagd: Je bent een stomme, stomme koe. Je graaft je eigen put en je bedriegt.

    Zo. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Waarom moet er overal een discussie uit voort komen? Serieus, I don't get your point.. Ach, het zal wel weer aan mij liggen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Waarom moet er overal een discussie uit voort komen? Serieus, I don't get your point.. Ach, het zal wel weer aan mij liggen.

    Is dit aan mij gericht? x]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Als er echt users zijn die zijn geholpen, vind ik dat ze meteen uit de verkiezingen moeten worden gekickt.
    Als je verkozen wordt en steeds fouten maakt, gaat het toch wel opvallen, hoor. (cat)
    Aan alle mensen die hulp hebben gevraagd: Je bent een stomme, stomme koe. Je graaft je eigen put en je bedriegt.

    Zo. :Y)


    +1, al kom je wel heel hard over. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hoe gaat het met de verkiezingen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hoe gaat het met de verkiezingen?


    Tot zover goed, we kunnen de tweede ronde nog niet nakijken ivm wat vakantiegangers dus dat duurt nog even..

    dragonslayer schreef:
    (...)

    +1, al kom je wel heel hard over. (;

    Weet ik, maar het is precies nodig.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Is dit aan mij gericht? x]

    Nope, ik richt mijn dingen nooit zonder het duidelijk te maken aan één persoon. Als ik het echt aan één persoon richt, citeer ik wel. Ik ben niet zo lullig om dan niet te zeggen over wie ik het heb. Maar dat bericht ging over al het gedoe rondom de bèta-verkiezingen. Op het vorige forum waren er ook al heftige discussies.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hel schreef:
    (...)

    Tot zover goed, we kunnen de tweede ronde nog niet nakijken ivm wat vakantiegangers dus dat duurt nog even..

    Mogen jullie degenen die wel al ingeleverd hebben dan ook nog niet nakijken?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Mogen jullie degenen die wel al ingeleverd hebben dan ook nog niet nakijken?


    Dat kan niet, we moeten eerst doorgeven dat iedereen heeft ingeleverd, daarna krijgen we onze nakijkformulieren.