• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Zeker?" glimlachte ik al wat meer gerustgesteld. Ik keek Naomi even lachend aan en legde mijn hoofd toen weer op zijn schouder. Ik voelde me nu al veiliger bij hem dan ik me ooit bij wie dan ook gevoeld had en dat niet op zo'n... kleffe manier, zoals anderen waarschijnlijk zouden denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Ja heel zeker Nala. Er is niks gebeurd en jij bent veilig.' Ik glimlach naar haar en veeg een pluk uit haar gezicht. 'Lekker geslapen?' Ik kijk haar vragend aan en leg mijn andere arm om Naomi heen om over haar arm heen te wrijfen. Ik druk een kus op Naomi's lippen en kijk Nala dan weer met een glimlachje aan. Wachtend op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ja... Ik heb gedroomd." grijnsde ik bij de herinnering. "Over een groot bal en ik was daar en ik had een prachtige jurk aan en ik danste met de prins. En uiteindelijk reden we op een zwart paard de stad door, de weide wereld in en de zonsondergang tegemoet." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Dan heeft mijn verhaal toch invloed gehad,' grinnik ik en kijk even naar Naomi en dan weer naar Nala. Ze voelde echt als zusje aan en dat bezorgde me een goed gevoel. Ik ga met mijn hand door haar haren en kijk haar met een glimlachje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik kijk naar Nala en glimlach. 'Je hebt echt lang geslapen.' zeg ik dan grinnikend. 'En dat moet een leuke droom zijn geweest.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar aan en druk dan een kusje in Ian's nek en leg dan mijn hoofd weer in Ian's Nek.

    [Weet Nala over de relatie van Naomi en Ian?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarschijnlijk ben ik er niet zo veel en lang meer, want Julio heeft niks te doen tot Eleadora weer terugkomt. Denk ik. Maar dat maakt niet uit!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Mijn rol is klaar :)}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Mijn rol is klaar :)}


    [Je moet eerst je hele ontvoering beschrijven.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Oh oke!}

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:57 ]


    Tijd voor koffie.

    {Volgens mij weet ze er niets van}
    Nala
    Ik glimlach terug naar Naomi en grijns als ik haar een kusje zie drukken in Ians nek. Ja, die zag ik al aankomen en het is gewoon zo schattig!
    "Heel veel invloed." grinnik ik. "Heb je het einde al verzonnen?" pest ik hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Nee,' grinnik ik en geef Naomi een kus op haar lippen. Dan kijk ik Nala aan. 'Die verzin ik vanavond wel. Waar was ik ook alweer met vertellen, dan begin ik alvast met denken,' grijns ik en kijk haar aan. Ik leg mijn arm wat lekkerder om de twee meiden heen. Om de twee meiden om wie ik heel veel geef, beidde op een andere manier.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella 'Bel' Lesley McSteam
    Ik zucht terwijl ik mijn boeken terug in mijn schoudertas prop. Ik veeg de propjes uit mijn haar en loop naar buiten. Straks ben ik tenminste alleen, met muziek. Ik glimlach zwakjes terwijl ik naar mijn kluisje loop. Ik stap op mijn fiets. Drie kwartier fietsen, maar gelukkig heb ik mijn iPod. Ik doe mijn oortjes in en begin te fietsen.
    Als ik zoals gewoonlijk langs een groot park komt zie ik iets raars. Het is een glans die ineens heel fel in mijn ogen schijnt. Ik raak een paar seconde verblind, en rem voordat ik val. Ik stap af, en laat mijn fiets langzaam in het gras zakken. Mijn sleutels laat ik in mijn zak glijden, maar grijp mijn tas iets steviger vast. Ik loop een klein stukje de bosjes in. Het lijkt op een.. camera? Ik grijp hem vast en kijk in de lens. Hij loopt. Ik kijk achterom naar mijn fiets, maar kijk dan weer naar de camera, terwijl ik hem langzaam ronddraai. Waar zit de uitknop? Dan voel ik een klap tegen mijn achterhoofd.

    Ik lig op iets zachts, maar de pijn in mijn hoofd zorgt dat ik weer in elkaar krimp en ik val in duisternis.

    Als ik nog een keer wakker word, heb ik bijna geen pijn meer. Ik wrijf verward over mijn achterhoofd. Wat is er gebeurd? Ben ik.. Ontvoerd? Ik begin zo hard te gillen als ik kan.


    Tijd voor koffie.

    {@Jokerbaby, heb je het over mij? }


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {@Jokerbaby, heb je het over mij? }

    {euhm nee ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”