• Mijn nieuwe hobby: karakters ontwerpen. Wie wil Paris overkopen? Sorry als de foto ongepast is, maar dat krijg je als je blonde slut googlet (cat)

    Naam: Paris Goldheart
    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Er is geen jongen die Paris recht in de ogen kijkt als hij met haar praat. De blik blijft altijd enkele centimeters lager hangen; Paris heeft namelijk borsten waar Lolo Ferrari niet aan kan tippen. Daarnaast zijn haar ogen ook niet zo'n feest om naar te kijken. Haar wimpers klonteren aan elkaar van de mascara en doen denken aan spinnenpoten.
    Paris kan beter haar kop kaalscheren, want met haar haren valt geen land meer te bezeilen. Het is een dode bos stro, die stijf staat van de haarlak en uren later nog nagloeit van de hitte van de stijltang. Kappers die trachten haar een nieuwe conditioner of shampoo aan te smeren worden ruw afgebekt.
    Paris heeft ook een bloem laten tatoeëren op haar linkerschouder. Hiermee dacht ze cool te zijn, maar in feite heeft ze de hele tattooshop bij elkaar gebruld toen het ding gezet werd, waardoor de tattoozetter een paar keer buiten de lijntjes heeft getekend. Omdat Paris niet al te snugger is heeft ze geprobeerd dit eraf te wassen met Dreft, maar faalde daar falikant in. Nu neemt ze het maar voor lief, en als iemand haar vraagt wat die rare strepen op haar schouder doen antwoordt ze dat het een zeldzame soort bloem is met 4 steeltjes, namelijk de Flora Faalia.

    Karakter: Karakter is misschien het verkeerde woord, want veel karakter heeft Paris niet. Haar binnenste is vrij leeg, en als er al wat in zit, dan is het arrogantie. Ze heeft een ego dat gelijk is aan de grootte van haar borsten (cup F). Waar die arrogantie vandaan komt is nog steeds een vraag waarmee velen zich bezighouden, aangezien Paris behalve een vader met geld niet veel heeft om trots op te zijn.
    Toen God de hersenen uitdeelde heeft hij óf Paris overgeslagen, of mevrouw was zelf niet aanwezig omdat ze de vergadering van de Arrogantie-Alliantie niet kon missen. Dat is de reden waarom ze het nu maar moet doen met wat zaagsel. Dat ze niet weet dat 3 maal 3 negen is deert haar niet, zolang ze maar kan onthouden dat er in een bus haarlak 250 milliliter zit en de gemiddelde penis in erectie 14 centimeter lang is.
    Van dat laatste heeft Paris wél veel verstand, want ze is namelijk seksverslaafd. Op haar tiende is ze ontmaagd door een mannelijk klasgenootje, en sindsdien is er in haar buurt geen pik meer veilig. Helaas krijgt ze in het internaat waar ze wegnens gedragsproblemen in zit niet zo de kans om haar hobby te beoefenen. Omdat ze niet wil dat iemand een vibrator in haar kast vindt jat ze bij de lunch elke ochtend een banaan, die de volgende ochtend door de schoonmaaksters nat aangetroffen wordt in de vuilnisbak.
    Je zou denken dat Paris door haar arrogantie geen vrienden heeft, en dat is feitelijk ook zo, maar ze is een extreem goede manipulator. Iedereen doet wat Paris wil - de opdrachten variëren van sigaretten stelen tot de losers van het internaat een streek leveren - en degenen die weigeren zullen het bezuren.

    Extra: Paris heeft een poedeltje Silver, het heet natuurlijk zo omdat het goud al voor haarzelf is, dat ze op de een of andere manier mee heeft gesleept naar het internaat, hoewel huisdieren daar eigenlijk verboden zijn.
    Ook stort Paris' vader wekelijks een klein bedragje van €1000 op haar rekening, waarmee ze de 10-rittenkaarten bij de plastisch chirurg betaalt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2012 - 13:15 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    That picture... dafuq did my eyes just see? :'D
    Ik heb medelijden met die auto. :Y)

    Why man? Why? Me eyes hurt


    You are beautiful, you are love.

    I want to ride that baby.
    That car, I mean.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha ik vind hem geweldig.


    Your make-up is terrible

    Je zou hem moeten veilen ze kan veel meer opbrengen als 100 euro


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Je zou hem moeten veilen ze kan veel meer opbrengen als 100 euro


    Oke oke. Wie biedt 200? (nerd)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    'Omdat ze niet wil dat iemand een vibrator in haar kast vindt jat ze bij de lunch elke ochtend een banaan, die de volgende ochtend door de schoonmaaksters nat aangetroffen wordt in de vuilnisbak.'
    *plat*
    Hahahaha. Genius.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Hahahaha ik vind hem geweldig.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb de foto weggedaan aangezien die ongepast is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb de foto weggedaan aangezien die ongepast is.


    Hahaha oke, daar was ik al bang voor :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hahaha Geniaaal! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -