• Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik houd het maar op multimedia, omdat het toch gaat over iets dat in meerdere landen bekend is. :') Anyway ... Ik zou echt graag een keer naar het Amsterdamse Martel Museum gaan. Aan de ene kant lijkt het me best disturbing, maar aan de andere kant lijkt het me echt megavet om al die dingen te zien en een stukje meer te leren over de ziekelijke geest die de mensheid eigenlijk heeft.
    Zijn er hier nog meer mensen die hem zouden willen bezoeken of dit al eens gedaan hebben? Bij het laatste eis ik informatie! :'D

    Oh en voor meer informatie: http://www.torturemuseum.com/

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Til hug og blod.

    Met de lagere school zijn we ooit eens naar een kasteel geweest en toen hebben ze ons daar ook marteltuigen van vroeger laten zien. Echt interessant (en ontzettend cru) hoe ze dat vroeger deden.


    Let the Night embrace you

    Ik ben nog nooit naar zoiets toe geweest, maar zou dat wel graag willen. Het lijkt me echt heel interessant.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik was gisteren in Lucca, in Toscane, en daar hadden ze ook een martelmuseum. We hadden geen tijd om er naartoe te gaan, maar het leek me wel supergaaf. Ik zou er in Amsterdam dus best naar toe willen :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.