• Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik houd het maar op multimedia, omdat het toch gaat over iets dat in meerdere landen bekend is. :') Anyway ... Ik zou echt graag een keer naar het Amsterdamse Martel Museum gaan. Aan de ene kant lijkt het me best disturbing, maar aan de andere kant lijkt het me echt megavet om al die dingen te zien en een stukje meer te leren over de ziekelijke geest die de mensheid eigenlijk heeft.
    Zijn er hier nog meer mensen die hem zouden willen bezoeken of dit al eens gedaan hebben? Bij het laatste eis ik informatie! :'D

    Oh en voor meer informatie: http://www.torturemuseum.com/

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Til hug og blod.

    Toen ik klein was ben ik eens naar die in Den Haag geweest, maar daar weet ik niet heel erg veel meer van. Zou wel weer eens terug willen of naar die in Amsterdam willen gaan, want ik vind dat op de een of andere manier best interessant.


    As travars

    Haha, leuk :')
    offtopic: Wat betekent nvm??:$


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Haha, leuk :')
    offtopic: Wat betekent nvm??:$

    Nevermind en dat betekent laat maar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook eens in zo´n museum geweest! In Tsjechië, Spanje en Italië. Ik vond het best wel tof, maar ook een beetje eng omdat het echt gebruikt was en het geeft toch een vreemd gevoel. Al zou ik er best nog een keer naartoe willen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik ben er langsgelopen toen ik in Amsterdam was, maar het was zo'n klein ding dat het het me niet waard leek. :/


    ars moriendi

    Ik zou dat dus nooit bezoeken. :"D
    Was een meisje in mijn klas, die ik altijd heel verlegen, doet haar spreekbeurt over martelen. Dat was... redelijk vaag.

    Dragneel schreef:
    Ik zou dat dus nooit bezoeken. :"D
    Was een meisje in mijn klas, die ik altijd heel verlegen, doet haar spreekbeurt over martelen. Dat was... redelijk vaag.


    Mmmm.Het zijn vaak de mensen waar je het minst van verwacht, die het meeste aan zulke dingen denken. :'D


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Mmmm.Het zijn vaak de mensen waar je het minst van verwacht, die het meeste aan zulke dingen denken. :'D

    Nee, ze had gewoon geen onderwerp dus had ze vlug iets bedacht volgens mij. :')

    In Den Haag heb je toch ook een soort martelmuseum?
    Daar ben ik namelijk geweest toen ik op de basisschool zat en ik vond het vreselijk. Maar als jou dat soort dingen interesseert, moet je er zeker naar toe gaan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat is het eigenlijk precies voor 'n museum, als ik vragen mag? :3 Het lijkt me wel vet, haha.

    Daar zou ik echt heel graag naartoe gaan, jammer dat het zo ver is. In kastelen en burchten ga ik ook altijd eerst naar de martelkamer omdat het gewoonweg één van de meest interessante plekken is:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Rivera schreef:
    Wat is het eigenlijk precies voor 'n museum, als ik vragen mag? :3 Het lijkt me wel vet, haha.


    Een museum over middeleeuwse martelwerktuigen en manieren.


    Til hug og blod.

    Oh daar wil ik heel graag heen!


    Més que un club.

    Ik ging daar bijna eens naartoe gaan...
    Spijtig genoeg was er geen plaats meer.
    (school deed een citytrip naar Amsterdam, niet-verplichte trip met beperkte plaatsen dat was één vd activiteiten)

    Die dingen lijken me echt fascinerend, toch walgelijk. Dat de mens dat ooit gebruikt heeft...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat lijkt me epic. Echt, ik vind dat zo interessant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''