• Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik houd het maar op multimedia, omdat het toch gaat over iets dat in meerdere landen bekend is. :') Anyway ... Ik zou echt graag een keer naar het Amsterdamse Martel Museum gaan. Aan de ene kant lijkt het me best disturbing, maar aan de andere kant lijkt het me echt megavet om al die dingen te zien en een stukje meer te leren over de ziekelijke geest die de mensheid eigenlijk heeft.
    Zijn er hier nog meer mensen die hem zouden willen bezoeken of dit al eens gedaan hebben? Bij het laatste eis ik informatie! :'D

Oh en voor meer informatie: http://www.torturemuseum.com/

[ topic verplaatst door een moderator ]

Til hug og blod.

CURLYMONSTER schreef:
    Alweer veel topics -wbw-

Lijkt me ook stoer!

Lol. Dit is mijn eerste van vandaag, trutje.:'D

Til hug og blod.

Ik wil er ook heen!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cool :9~

26 - 02 - '16

Je kan ook naar London, daar is volgens mij ook een martel museum. Amsterdam is dichterbij.

Life is full of fake people

Ik weet niet of ze het zo leuk gaan vinden als iemand al die dingen op haarzelf gaat uitproberen (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Mordin schreef:
    Ik weet niet of ze het zo leuk gaan vinden als iemand al die dingen op haarzelf gaat uitproberen (cat)

Ik ga het niet op mezelf uitproberen, gek. Ik neem m'n schoonmoeder wel mee. Veel leuker testobject.

Til hug og blod.

Inifinity schreef:
    Je kan ook naar London, daar is volgens mij ook een martel museum. Amsterdam is dichterbij.

M'n oma zei dat ze er in Den Haag ook één hebben, wat voor mij veel dichterbij is. Ga zo eens opzoeken of die er nog is. :Y)

Til hug og blod.

Wat een ziek museum :|

Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel interessant. ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Omg. Waarom heb ik daar nooit van gehoord? Ik woon daar praktisch.
    Ik ga daar nu echt zo snel mogelijk heen! (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

nerveus schreef:
    Wat een ziek museum :|

Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel interessant. ;)

Mij lijkt het juist daardoor interessant. :')
    Het zal vast wel iets met me doen, waardoor ik me er niet helemaal fijn voel (dat schijnen heel veel mensen daar binnen te hebben), maar het zou wel iets zijn waar ik veel van zou kunnen leren en vast iets wat een grote indruk maakt. Het lijkt me ook bizar om de ijzeren maagd te zien staan ... Eén van de dingen die me een grote angst aan heeft gejaagd, toen ik haar Romeinse variant heb gezien van de messingen/bronzen stier in een film.
    Ik heb geen idee wat het met me zal doen, maar het lijkt me super interessant en indrukwekkend op positieve en negatieve manier. Alleen al voor de inspiratie heb ik dat idee, maar ook geschiedeniswijs om gewoon te weten wat men nog niet eens zo lang geleden allemaal zomaar kon doen met elkaar. (En nog kan, maar goed...)

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:17 ]

Til hug og blod.

Bloodlust schreef:
    (...)

Ik ga het niet op mezelf uitproberen, gek. Ik neem m'n schoonmoeder wel mee. Veel leuker testobject.

Oh, dacht dat je daar hele BDSM feestjes ging houden. Geen betere bondage dan bondage met scherpe kettingen enzo (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Lijkt me wel gaaf, haha.

Oh, wacht, lol. Ik ben naar het Martelmuseum in Den Haag geweest. Was echt ontzettend gaaf en creepy.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:57 ]

Destroy what destroys you.

Looks awesum *O*

None but ourselves can free our minds.

Mordin schreef:
    (...)

Oh, dacht dat je daar hele BDSM feestjes ging houden. Geen betere bondage dan bondage met scherpe kettingen enzo (cat)

Nee, lol.

Til hug og blod.

Lijkt me wel wat voor jou :'D

-