• Hey Casey (PopRocket) hier. Ik ben een Die-hard Directioner dus ik besloot een RPG over 1D op te zetten. Hier is het plan:


    In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?



    Rollen:

    One Direction


    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - beschikbaar

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    (Deze groep kan varieren van nieuwe liefdes tot familie of vrienden. Be creative!) Onbeperkt aantal personen!!

    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx
    beste vriend Liam - Andy Samuels - gereserveerd door Y0L0


    Meedoen?
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uitgebreide beschrijving karakter:
    Uiterlijk+foto en uitleg:
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.):



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    Have much fun!!!!! xoxo Casey http://www.quizlet.nl/users/PopRocket/


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:05 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    xMHoran schreef:
    Oké , ik ga nu even mijn rollen invullen , daarna ga ik mijn dag spenderen aan de hele ochtend Twilight kijken (A) Even lekker rusten , tot zo! x

    Doe je goed haha :) (6) de rollen zyn super ingevuld :)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    @PopRocket, jij moet Harry nog even invullen ! ^,^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    @PopRocket, jij moet Harry nog even invullen ! ^,^
    Iknow haha.. ik was er gister mee bezig en toen klikte ik het perongeluk weg.. (ik ben niet bepaald slim XD) dus ik ga er nu weer mee bezig.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol: Harry Styles
    Naam: Harry Edward Styles (Haz, Hazza)
    Leeftijd: 18
    Uitgebreide beschrijving karakter: Harry wordt gezien als de sexy krullenbol uit One Direction, degene waarop de meeste meisjes vallen. Jammer genoeg zijn dat niet alleen echte Directioners. Als iemand Harry het leukst vind word ze al snel uitgemaakt voor een Directionater of slechte fan. Dat is natuurlijk erg jammer voor de echte Harry-lovers. Harry zegt vaak dingen die eigenlijk nergens op slaan en dat is ook uit zijn tweets op te merken. De ware betekenis ervan zit dan in zijn hoofd en niemand zou ooit weten wat het is.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Harry heeft schattige bruine krullen die meteen opvallen als je hem ziet. Ook heeft hij hele mooie groene ogen en een lieve glimlach. Hij heeft 6 tattoos: een kledinghanger, een A'tje, een ster, 2 quotes: 'I won't surrender' en 'I can't change' en een waarvan niemand nog weet wat het is.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Harry staat bekent als de flirt van One Direction. Hij heeft (tot nu toe) de meeste vriendinnetjes gehad sinds One Direction bestaat. Een daarvan was de 32-jarige Caroline Flack, die veel haat kreeg van de fans vanwege haar leeftijd en reputatie. Sommigen denken dat hierdoor de relatie tussen Harry en haar stuk gelopen is.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:56 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Wil iemand Boobear?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    anders neem je zelf Louis?
    ik zou opzich wel willen, maar ik weet zeker dat ik hem dan ga verwaarlozen >,<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    anders neem je zelf Louis?
    ik zou opzich wel willen, maar ik weet zeker dat ik hem dan ga verwaarlozen >,<
    Haha. Ik neem zelf Louis wel dan. Ik had nog iemand gevraagd of ze Louis wilde doen maar ze antwoord niet dus dan doe ik het wel :) ik vul hem in en dan open ik het topic.. of zou ik gewoon het topic openen? Ik bedoel iedereen kent Lou dus tja. Niet echt nodig om het meer in te vullen of wel? Ik post de link zo op dit topic.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Dit is het eerste topic!!!!!


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ik had het ook al in het 1ste topic gevraagd, of ik nog een aantal mensen kon invullen, aangezien jullie al waren begonnen.
    Maar als het kan vul ik morgen in. ( Liam's beste vriend (Andy Samuels) & zusje van Niall Horan )


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Ik had het ook al in het 1ste topic gevraagd, of ik nog een aantal mensen kon invullen, aangezien jullie al waren begonnen.
    Maar als het kan vul ik morgen in. ( Liam's beste vriend (Andy Samuels) & zusje van Niall Horan )
    Tuurlijk kan het. Ik zet de reservering neer :)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol: Liam's beste vriend
    Naam: Andy John Samuels
    Leeftijd: 20 jaar
    Uitgebreide beschrijving karakter: Andy is eigenlijk een hele lieve grote knuffelbeer. Altijd wil hij het beste voor zijn dierbaren en geliefden en is erg behulpzaam. Hij is een praatgraag en weet altijd wel iets om lot en gein te trappen. Zijn levensmotto is "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd," en hier leeft hij dan ook vol voor.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Andy heeft heldere blauwe ogen en lange donkerblonde surferslokken. Ook is hij erg lang, tussen de 1.85 en 1.90 meter. Zijn gelaatstrekken zijn vrij normaal, niet een hele grote neus of juist kleine lippen. Zijn huid is ietwat gebruind en op zijn linker gespierde schouder heeft hij een aantal tatoeages, waaronder een roos en de geboortedatum van zijn moeder.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Andy danst altijd en overal, behalve als hij aan het eten is, wat zo'n beetje zijn tweede hobby is, naast het dansen dus. Hij doet dit op allerlei muziek, van langzame rustige, tot harde ruige. En natuurlijk op de muziek van de band van zijn beste vriend Liam Payne.
    Af en toe doet hij ook nog fotoshoots.
    Zijn verleden is niet erg interessant, gewoon heel doorsnee. Hij groeide op, ging naar school, hing rond met zijn vrienden en trapte lol. Doordat hij één keer bleef zitten op school, kwam hij bij Liam in de klas. Die was heel stil en teruggetrokken, doordat hij werd gepest. Andy besloot hem te helpen en daar begon hun vriendschap.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 21:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Rol: Liam's beste vriend
    Naam: Andy John Samuels
    Leeftijd: 20 jaar
    Uitgebreide beschrijving karakter: Andy is eigenlijk een hele lieve grote knuffelbeer. Altijd wil hij het beste voor zijn dierbaren en geliefden en is erg behulpzaam. Hij is een praatgraag en weet altijd wel iets om lot en gein te trappen. Zijn levensmotto is "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd," en hier leeft hij dan ook vol voor.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Andy heeft heldere blauwe ogen en lange donkerblonde surferslokken. Ook is hij erg lang, tussen de 1.85 en 1.90 meter. Zijn gelaatstrekken zijn vrij normaal, niet een hele grote neus of juist kleine lippen. Zijn huid is ietwat gebruind en op zijn linker gespierde schouder heeft hij een aantal tatoeages, waaronder een roos en de geboortedatum van zijn moeder.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Andy danst altijd en overal, behalve als hij aan het eten is, wat zo'n beetje zijn tweede hobby is, naast het dansen dus. Hij doet dit op allerlei muziek, van langzame rustige, tot harde ruige. En natuurlijk op de muziek van de band van zijn beste vriend Liam Payne.
    Af en toe doet hij ook nog fotoshoots.
    Zijn verleden is niet erg interessant, gewoon heel doorsnee. Hij groeide op, ging naar school, hing rond met zijn vrienden en trapte lol. Doordat hij één keer bleef zitten op school, kwam hij bij Liam in de klas. Die was heel stil en teruggetrokken, doordat hij werd gepest. Andy besloot hem te helpen en daar begon hun vriendschap.


    Rol: Zusje van Niall Horan
    Naam: Florianne Jane Horan
    Leeftijd: 16 jaar
    Uitgebreide beschrijving karakter: Komt nog
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    uitleg komt nog
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Komt ook nog


    Je mag al posten op de RPG met Andy :)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Sorry dat ik al een aantal dagen niet heb gereageerd. Ik heb een aantal nare weken achter me en nu gaat het wel weer. Ik heb echt heel erg zin om te rpg'en, maar ben eigenlijk altijd al heel slecht geweest in later inspringen als de andere al bezig zijn.
    Ik hoop dat je me nog beetje kunt helpen, met wat allemaal al gebeurd is, dan zal ik vanavond (heb nu training) gelijk reageren =D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Sorry dat ik al een aantal dagen niet heb gereageerd. Ik heb een aantal nare weken achter me en nu gaat het wel weer. Ik heb echt heel erg zin om te rpg'en, maar ben eigenlijk altijd al heel slecht geweest in later inspringen als de andere al bezig zijn.
    Ik hoop dat je me nog beetje kunt helpen, met wat allemaal al gebeurd is, dan zal ik vanavond (heb nu training) gelijk reageren =D
    Okee.. ik ben ook een aantal dagen weggeweest (parent troubles) dus ik heb eigenlijk niet echt een idee hoe ver we zijn. Ik gooi er zo wel even een krantenbericht in over Andy.. dan kan je misschien makkelijker inspringen :D xx


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    PopRocket schreef:
    (...) Okee.. ik ben ook een aantal dagen weggeweest (parent troubles) dus ik heb eigenlijk niet echt een idee hoe ver we zijn. Ik gooi er zo wel even een krantenbericht in over Andy.. dan kan je misschien makkelijker inspringen :D xx


    Okay thanks, ik vraag het ook wel in het topic nog eens. En kun je Florianne weghalen, ik heb toch besloten het op maar één te houden ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 21:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa