• Hey Casey (PopRocket) hier. Ik ben een Die-hard Directioner dus ik besloot een RPG over 1D op te zetten. Hier is het plan:


    In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?



    Rollen:

    One Direction


    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - beschikbaar

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    (Deze groep kan varieren van nieuwe liefdes tot familie of vrienden. Be creative!) Onbeperkt aantal personen!!

    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx
    beste vriend Liam - Andy Samuels - gereserveerd door Y0L0


    Meedoen?
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uitgebreide beschrijving karakter:
    Uiterlijk+foto en uitleg:
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.):



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    Have much fun!!!!! xoxo Casey http://www.quizlet.nl/users/PopRocket/


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:05 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Maar als dat vriendinnetje niet kan bijv. heb ik Zayn al gereserveerd :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    No als Zayn gewoon ;p


    Blub.

    mag ik Liam reserveren?


    Do what people say you can't.

    xhansjee schreef:
    No als Zayn gewoon ;p


    He? Ik heb Zayn eerder gereserveerd :P haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    (...)

    He? Ik heb Zayn eerder gereserveerd :P haha


    Ah sorry ik dacht dat hij beschikbaar was. :P


    Blub.

    Ok, iedereen denkt ineens dat ik niet meer vriendinnetje Harry wil zijn ? (niet aanvallend bedoelt.)
    Jawel , i <3 Hazza ;3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Liam James Payne
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: bijna 19
    Uitgebreide beschrijving karakter: Liam is echt een vader-type. Hij houd niet van ruzie's. Liam is heel erg bang voor lepels omdat hij vroeger er bijna in gestikt was. Verder hij is een grote fan van Toy Story.
    Uiterlijk+foto en uitleg:


    Liam heeft NU een beetje JB haar. Dit was nog een oude foto. En heeft bruine ogen.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Liam heeft 2 schildpadden als hij weg is verzorgen zijn ouders die

    sorry ik ben niet echt handig in lange uitleggen :3


    Do what people say you can't.

    Okee.. zo klopt ie weer.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    xMHoran schreef:
    dan doe ik vriendinnetje van Liam ... Als de eigenaar het mee eens is :) x
    helemaal oke :)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    MayliStars schreef:
    Ik neem Harry x
    Ik heb Harry's vriendin al geresveerd staan, sorry.. misschien Louis?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:26 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Btw We kunnen in principe beginnen als Louis gereserveerd+ingevuld is en de rest van de gereserveerde rollen ingevuld zijn.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    sorry dat ik reclame maak, maar een vriendin van mij heeft dit nodig
    Klik


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké , ik ga nu even mijn rollen invullen , daarna ga ik mijn dag spenderen aan de hele ochtend Twilight kijken (A) Even lekker rusten , tot zo! x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Zayn
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: 19 , geboren op 12 januari
    Uitgebreide beschrijving karakter: Zayn is een mysterieus type. Hij rookt en heeft veel tattoo's - onder andere een ZAP tattoo bij zijn rechterarm. Een microfoon in de binnenkant van zijn rechterarm. Hij word vaak aangezien als een 'bad boy' type , maar dat is hij vaak niet.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Zayn heeft pikzwart haar een heeft het ook vaak in een kuif. Bij optredens draagt hij altijd een 'Varsity' jasje. Zijn ogen zijn diepbruin.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Zayn had altijd een 'geheime' hobby , en dat was tekenen. Hij is er erg goed in. Hij heeft sinds zijn jeugd al in Bradford geleefd , maar is door zijn doorbraak in One Direction verhuisd naar London , samen met de jongens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vriendinnetje Liam
    Naam: Jaymina (Jay) Dé La Garté
    Leeftijd: 17 , geboren op 6-6-1995
    Uitgebreide beschrijving karakter: Jay is van Spaanse afkomst. Ze kan Spaans. Jay is een aardig meisje. Ze kan acteren en zingen. Het liefst doet ze dat elke dag. Als je Jay boosmaakt , was dat geen goed plan want Jay heeft zo nu en dan haar woedeaanvallen.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Jay heeft donkerbruine haren én ogen. Ze haat jurken en draagt het liefst gewoon skinny jeans. Haar haren doet ze vaak los.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Haar verleden was een beetje - erg. Haar vader is overleden tijdens een auto-ongeluk. Hij had daarbij levensgevaarlijke wonden en is naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij overleden. Haar moeder is alcoholiste geworden. Ze kan niet meer thuis wonen , dus heeft ze een klein appartementje gekocht in hartje Londen. Ze heeft die betaald van de erfenis van haar vader.


    I don't want you to die, I want you to suffer.