• Hey Casey (PopRocket) hier. Ik ben een Die-hard Directioner dus ik besloot een RPG over 1D op te zetten. Hier is het plan:


    In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?



    Rollen:

    One Direction


    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - beschikbaar

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    (Deze groep kan varieren van nieuwe liefdes tot familie of vrienden. Be creative!) Onbeperkt aantal personen!!

    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx
    beste vriend Liam - Andy Samuels - gereserveerd door Y0L0


    Meedoen?
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uitgebreide beschrijving karakter:
    Uiterlijk+foto en uitleg:
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.):



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    Have much fun!!!!! xoxo Casey http://www.quizlet.nl/users/PopRocket/


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:05 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ik reserveer Zayn (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben ermee bezig x


    There is no next time. It's now or never.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 15:40 ]


    There is no next time. It's now or never.

    Rol: Vriendinnetje Harry
    Naam: Jade Peaches De La Solvia
    Leeftijd: 17 jaar
    Uitgebreide beschrijving karakter: Jade is het soort person dat heel verlegen is en niet snel wat uit zichezelf zal zeggen. Als ze je beter kent en je haar nouw bij het hart ligt, zal ze heel spontaan, grappig en vrolijk zijn. Ze is vaak erg sarcastisch maar dat is juist wat haar speciaal maakt. Ze weet op alles wel een antwoord te verzinnen en ze zal niet snel gekwetst zijn. Ze heeft vaak een positive kijk op dingen maar als ze haar dag niet heeft, is alles in haar ogen negatief. Ze zal niet snel wenen, maar zich eerder sterk houden. Op een moment zal ze daar toch aan gaan instorten. Ze geeft ook altijd eerlijk haar mening en is altijd eerlijk. Het enige minpunt is dat ze heel erg verslaafd is aan haar mobiel, wat sommigen niet zo leuk vinden.. Ontdanks dat ze lang op haar mobiel bezig is, wee ze niks af van het bestaan van One Direction.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Jade is 3 jaar geleden van Spanje naar Groot-Brittanië verhuisd. Door in Spanje te wonen, heeft ze een mooie bruine huid. Haar ogen zijn ook bruin en haar haar heeft een bruin-blonde kleur. Haar haar is licht krullend maar ze zou het liever wat feller hebben. Ze is niet groot, helemaal niet. Ze is namelijk maar 1.60 groot. Aan de ene kant zit haar lengte haar in de weg maar aan de andere kant is het perfect. Ze is ook erg slank, maar niet graatmager. Ze draagt haar kleren altijd naar de manier hoe ze zich voelt. Heeft ze een slechte dag, zal ze eerder wat donkers dragen. Is ze (zoals meestal) haar vrolijke zelf, trekt ze dingen aan met leuke kleuren. Ze is niet het type dat vaak rokjes en kleedjes draagt maar meer shorts en jeansbroeken. Vooral losse truitjes draagt ze graag, samen met haar Basballjacks. Wat ze ook heel vaak draagt zijn Beanie's.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Haar vader 5 jaar geleden overleden. Haar moeder moest alles van zich afzetten en heeft toen besloten naar Groot-Brittanië te verhuizen. Haar favoriete artiesten zijn 30 Seconds To Mars, The Script, Little Mix, .. Haar hobby's.. Dat is heel wat anders. Het meest actieve dat ze doet is bankhangen, buiten af en toe naar een fuif gaan met haar beste vriendin.

    P.S.; Ik zie dat er al iemand een vriendinnetje voor Harry had.. Ga je nu kiezen of zo? Stuur je een berichtje ofzow? x

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:55 ]


    There is no next time. It's now or never.

    Ik vind het beetje oneerlijk dat Styx 2 vriendinnetjes heeft, nu geeft ze andere niet echt de kans meer..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [@MayliStars, ik reserveerde haar en ik heb haar als eerste ingevuld, dus ik neem aan dat ik de rol krijg :x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Depay schreef:
    Ik vind het beetje oneerlijk dat Styx 2 vriendinnetjes heeft, nu geeft ze andere niet echt de kans meer..

    Anders dan is het Vriendinnetje Niall en zus van Liam


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Anders dan is het Vriendinnetje Niall en zus van Liam


    Dat is toch eerlijker? Ik bedoel, vriendinnetjes vinden de meeste meisjes een leukere rol dan zus(je). En nu pak je 2 vriendinnetjes dus dat vind ik een beetje lullig tegenover de anderen snap je? Ik wil je niet persoonlijk aanvallen hoor!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    dan doe ik vriendinnetje van Liam ... Als de eigenaar het mee eens is :) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    dan doe ik vriendinnetje van Liam ... Als de eigenaar het mee eens is :) x

    Welke eigenaar?
    @ Depay: Ja, je hebt gelijk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Welke eigenaar?
    @ Depay: Ja, je hebt gelijk.


    PopRocket Eigenaar van deze RPG ;) x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    (...)

    PopRocket Eigenaar van deze RPG ;) x

    Ahzo!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik wil harry vriendin zijn als die andere meisje het niet meer wilt zijn

    Styx schreef:
    Rol: Zusje Liam
    Naam: Alexa Lorraine Payne
    Roepnaam: Rain
    Leeftijd: 18
    Uitgebreide beschrijving karakter: Rain speelt graag electrisch viool en dan laat ze haar broer zingen. Meestal probeert ze nummers van Delain, Nightwish, Evanescence en Within Temptation te spelen. Ze heeft soms last van claustrofobie en een lichte vorm van Achorafobie (straatvrees). Ze had daarom ook een hekel aan One Direction, omdat ze vaak naar Liam wilde kijken, maar dan de straat op moest en tussen veel te veel mensen moesten staan. Ze kan de toekomst ook voorspellen en wist al dat de One Direction-boys uit elkaar zouden gaan. Ze heeft dit, alleen vertelde ze het niet.

    Uiterlijk+foto en uitleg:


    Rain heeft lang bruin haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1 meter 75 en slank.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Rain speelt graag electrisch viool, luistert naar Nightwish, Delain, Evanescence, Within Temptation, Metallica, Linkin Park en Three Days Grace. Ze is erg op zichzelf, maar ze houdt er ook van om bij Liam te zijn. Ze hebben een goede band.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Rol: Nieuw vriendinnetje Niall
    Naam: Ravenne "Rave" Morrow Black
    Leeftijd: 18
    Uitgebreide beschrijving karakter: Rave is een gothic. Ze draagt zwart, grijs en wit en voornamelijk jurkjes. Ze is verder erg rustig, maar luistert metal en symphonic rock. Ze kijkt graag Hetalia en Pandora Hearts.

    Uiterlijk+foto en uitleg:

    Rave heeft witblond haar, groene ogen en is ongeveer 1 meter 77. Ze draagt vaak zwart, grijs of wit. En heel veel jurkjes ook.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Haar verleden is niet zo spannend. Eigenlijk heeft ze alleen bij haar ouders gewoond en is daarna Niall tegengekomen. Ze luistert dus Metal en Symphonic Rock. Ze speelt zelf een beetje piano.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:53 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kan ik zayn reserveren?


    Blub.