Mijn hond slaapt eigenlijk áltijd bij iemand in bed, bij m'n moeder of bij mij. Als ze bij mij ligt, pakt ze altijd mijn teddybeer en gaat er dan mee slapen. :'D
Mijn hond slaapt eigenlijk áltijd bij iemand in bed, bij m'n moeder of bij mij. Als ze bij mij ligt, pakt ze altijd mijn teddybeer en gaat er dan mee slapen. :'D
Ik sliep vroeger altijd met m'n konijn Charles in een bed. Maar ik blijk een agressieve slaper te zijn.. Dus hij mocht niet meer met me naar bed. Lol. Dat klinkt grappig.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Uneventful schreef: Ik sliep vroeger altijd met m'n konijn Charles in een bed. Maar ik blijk een agressieve slaper te zijn.. Dus hij mocht niet meer met me naar bed. Lol. Dat klinkt grappig.
Charles? Wat een badass naam voor een konijn!
Wel jammer dat je niet meer met je konijn in bed kon slapen though. :c
Haha, die van mij slaapt in haar mand naast mijn bed, maar het gebeurd ook nogal vaak dat ze dan midden in de nacht aan mijn bed staat te krabben. Dan neem ik haar uit medelijden toch bij mij
Happiness can be found, even in the darkest of times.
Wat een snoepje van een hond! Ik slaap vaak genoeg met 3 -ja geen grap- Groenedaelers in bed, als ik bij mijn werk (op de boerderij) moet babysitten op mijn dierenvriendjes! Dát is pas een hoop geduw en gesnurk in bed, maar wel lekker knus en gezellig!
Squido schreef:
Haha, die van mij slaapt in haar mand naast mijn bed, maar het gebeurd ook nogal vaak dat ze dan midden in de nacht aan mijn bed staat te krabben. Dan neem ik haar uit medelijden toch bij mij
Britsanity schreef:
Wat een snoepje van een hond! Ik slaap vaak genoeg met 3 -ja geen grap- Groenedaelers in bed, als ik bij mijn werk (op de boerderij) moet babysitten op mijn dierenvriendjes! Dát is pas een hoop geduw en gesnurk in bed, maar wel lekker knus en gezellig!