• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:18 ]

Wazowski schreef:
    Aahw, wat een schatje :33.

Mijn hond slaapt eigenlijk áltijd bij iemand in bed, bij m'n moeder of bij mij. Als ze bij mij ligt, pakt ze altijd mijn teddybeer en gaat er dan mee slapen. :'D

aww, wat schattig, jullie delen een knuffel samen :Y)

-

Strider schreef:
    (...)
    Geloof ik best ^^
    ... mijn hond snurkt nog harder... maar ik wil haar niet wakker maken haha, wat doe ik nu .__.

Niks, laten slapen :Y) ik vind dat altijd wel schattig ^_^

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Wazowski schreef:
    Aahw, wat een schatje :33.

Mijn hond slaapt eigenlijk áltijd bij iemand in bed, bij m'n moeder of bij mij. Als ze bij mij ligt, pakt ze altijd mijn teddybeer en gaat er dan mee slapen. :'D

Aww dat klinkt heel erg lief! ^^

Belarus schreef:
    (...)
    Niks, laten slapen :Y) ik vind dat altijd wel schattig ^_^

Jaaa maar ik wil straks nog slapen xD

Ik sliep vroeger altijd met m'n konijn Charles in een bed. Maar ik blijk een agressieve slaper te zijn.. Dus hij mocht niet meer met me naar bed. Lol. Dat klinkt grappig.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Wat lief (H)

Hebben!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Uneventful schreef:
    Ik sliep vroeger altijd met m'n konijn Charles in een bed. Maar ik blijk een agressieve slaper te zijn.. Dus hij mocht niet meer met me naar bed. Lol. Dat klinkt grappig.

Charles? Wat een badass naam voor een konijn!
    Wel jammer dat je niet meer met je konijn in bed kon slapen though. :c

nerveus schreef:
    Wat lief (H)

Hebben!

Noooope. It's my silly, stupid dog. *O*

Haha, die van mij slaapt in haar mand naast mijn bed, maar het gebeurd ook nogal vaak dat ze dan midden in de nacht aan mijn bed staat te krabben. Dan neem ik haar uit medelijden toch bij mij (cat)

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Wat een snoepje van een hond! Ik slaap vaak genoeg met 3 -ja geen grap- Groenedaelers in bed, als ik bij mijn werk (op de boerderij) moet babysitten op mijn dierenvriendjes! :3 Dát is pas een hoop geduw en gesnurk in bed, maar wel lekker knus en gezellig!:Y)

I'll lick the poison from right off your kiss

CyberLord schreef:
    Ik zou een kat nog net mee naar bed nemen, maar een hond niet. Ik wil geen kwijl in mijn bed.

26 - 02 - '16

Schattig!
    Mijn honden kun je niet mee naar bed nemen. Ik ben er vrij zeker van dat ze mijn hele slaapkamer afbreken.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Squido schreef:
    Haha, die van mij slaapt in haar mand naast mijn bed, maar het gebeurd ook nogal vaak dat ze dan midden in de nacht aan mijn bed staat te krabben. Dan neem ik haar uit medelijden toch bij mij (cat)

Aww jouw hond klinkt heel erg schattig haha :Y)

Britsanity schreef:
    Wat een snoepje van een hond! Ik slaap vaak genoeg met 3 -ja geen grap- Groenedaelers in bed, als ik bij mijn werk (op de boerderij) moet babysitten op mijn dierenvriendjes! :3 Dát is pas een hoop geduw en gesnurk in bed, maar wel lekker knus en gezellig!:Y)

Drie?! Wow, vol bed. xD

Mijn kat slaagt erin om driekwart van een tweepersoonsbed in te nemen en mij op het het andere kwartje te duwen, says enough doesn't it?

Maar wat heb jij een schattig hondje, man. (bloos)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.