Het was heel kort, en ik verklaar Zayn voor gek dat ie' dat stomme blonde plukje heeft geverfd. Maar ze zongen geweldig, al vond ik Harry - again - wat minder zingen. Zijn stem is overbelast denk ik.
FabiLouis schreef:
niet gezien, jammer genoeg. kut huis, met maar 1 tv die bovendien niet in mijn kamer staat.
Maar hoe was het? wat zongen ze?
Ze stonden op een grote wagen en zongen een helft van WMYB, echt kort maar wel heel goed en ze zagen er heel goed uit. Ik vond wel dat ze heeeeel kort zongen tegen over de andere artiesten die al geweest zijn ;( maar ja..
You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.
Calabasas schreef:
Het was heel kort, en ik verklaar Zayn voor gek dat ie' dat stomme blonde plukje heeft geverfd. Maar ze zongen geweldig, al vond ik Harry - again - wat minder zingen. Zijn stem is overbelast denk ik.
agree
Kaboeki schreef:
(...) Ze stonden op een grote wagen en zongen een helft van WMYB, echt kort maar wel heel goed en ze zagen er heel goed uit. Ik vond wel dat ze heeeeel kort zongen tegen over de andere artiesten die al geweest zijn ;( maar ja..
FabiLouis schreef:
(...)
nee hoor, het komt niet hatelijk over bij mij, eerder eerlijk.
maar OT:
Wat is er met Zayn`s haar? ik kan nergens een foto ervan vinden. En de ene die ik vond stond zo fake, net gephotoshopt.
Ik twijfel of het zijn haar is of gewoon zijn hoed is want ik zag gisteren een foto van hem gisteren voor repetities enzo, en toen was zijn haar normaal..