• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:18 ]

    Strider schreef:
    (...)
    Awesome dat je van hem een reactie hebt gekregen!
    Hij speelt toch ook in twilight?

    Ja, hij speelt Seth Clearwater. Daarom was het nog gaver, omdat hij natuurlijk vrij bekend is. Hij had ook naar al zijn volgers een pb gestuurd via youtube om te zeggen dat hij nu ook een account had met zijn zus, Fivel, en daar had ik op gereageerd om te zeggen dat ik één van de eersten was die hem volgden en toen kreeg ik een privebericht terug met dat ik awesome was :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ja, hij speelt Seth Clearwater. Daarom was het nog gaver, omdat hij natuurlijk vrij bekend is. Hij had ook naar al zijn volgers een pb gestuurd via youtube om te zeggen dat hij nu ook een account had met zijn zus, Fivel, en daar had ik op gereageerd om te zeggen dat ik één van de eersten was die hem volgden en toen kreeg ik een privebericht terug met dat ik awesome was :3

    Aw wat leuk! (bloos)

    Strider schreef:
    (...)
    Aw wat leuk! (bloos)

    Ik voelde me even heel speciaal, ook al reageert hij op best veel mensen, het geeft toch aan dat hij de moeite heeft genomen om naar mijn reactie te kijken. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Super leuk voor je! (:


    Life is full of fake people

    Dat is leuk!


    Food.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik voelde me even heel speciaal, ook al reageert hij op best veel mensen, het geeft toch aan dat hij de moeite heeft genomen om naar mijn reactie te kijken. (:

    Ja precies, en dat vind ik erg goed van 'beroemde' mensen aangezien ze ook gewoon alles kunnen 'negeren' en gewoon niet lezen.

    Strider schreef:
    (...)
    Ja precies, en dat vind ik erg goed van 'beroemde' mensen aangezien ze ook gewoon alles kunnen 'negeren' en gewoon niet lezen.

    Inderdaad. En hij neemt ook de tijd om te kijken en soms te reageren op videos die fans over hem hebben gemaakt, wat hij eigenlijk ook niet zou hoeven te doen. En toch doet hij het. En zo zijn er nog meer mensen die dat niet zouden hoeven te doen op zich en er toch de tijd voor nemen, die de tijd nemen voor hun fans. En dat soort beroemde mensen vindt ik dan ook het leukst. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Strider schreef:
    (...)
    In 3 minuten waren het er meer dan 100 haha. Heb er nu 175. :'D

    Wow, het meeste wat ik op het moment heb is 133, maar dat is in 9 maanden tijd :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ooook. :'D
    Maar ik heb geen idee waarom. Ben gewoon blij I guess :')
    O, en dat is btw best wel vet :3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    PercyWood schreef:
    (...)
    Inderdaad. En hij neemt ook de tijd om te kijken en soms te reageren op videos die fans over hem hebben gemaakt, wat hij eigenlijk ook niet zou hoeven te doen. En toch doet hij het. En zo zijn er nog meer mensen die dat niet zouden hoeven te doen op zich en er toch de tijd voor nemen, die de tijd nemen voor hun fans. En dat soort beroemde mensen vindt ik dan ook het leukst. (:

    Same!
    Ik weet zeker, dat als ik een beroemd persoon zou zijn (wat nooit gaat gebeuren lol), ik dat ook zou doen. Enkel omdat ik weet dat mensen echt moeite voor je doen en ze het heel erg waarderen als je een keertje reageert. (: