• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:18 ]

    PEWDIEEEEEEEEEEEEEEE! <33 Je hebt een officiele persoonlijke bro-fist van hem ontvangen! *jealous* Hahaha, ik HOU van die gast <3 !


    ars moriendi

    Ik was helemaal hyper toen Boo Boo Stewart op een reactie van mij reageerde, dat vond ik ook zo awesome.
    Ik geef je gelijk dat je er zo blij mee bent.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weetje, stiekem ken ik die hele PewDiePie niet ;x
    Maar heel stiekem, maakt dat eigenlijk geen ene zak uit, want het is gewoon awesome dat je iets terug krijgt! =D

    Ik heb dat zelf ook een keer gehad met de toetsenist van de band Destine, waar ik helemaal fan van ben. Ik had hem een mailtje gestuurd, en hij reageerde daarop, en hij noemde me het 'taartenmeisje', dus toen was ik ook helemaal happy, so i know the feeling ^^ =D


    Inspiration can hit you any time

    Ah, dat is echt geweldig!
    Ik vind de Slender, Karaoke Party en Just Dance videos van PewDie echt geniaal :W


    Caution first, always.

    Huntelaar schreef:
    PEWDIEEEEEEEEEEEEEEE! <33 Je hebt een officiele persoonlijke bro-fist van hem ontvangen! *jealous* Hahaha, ik HOU van die gast <3 !


    Pewdiepie is amaaaaaaazing haha :3
    Broooooo fist ;D

    PercyWood schreef:
    Ik was helemaal typisch toen Boo Boo Stewart op een reactie van mij reageerde, dat vond ik ook zo awesome.
    Ik geef je gelijk dat je er zo blij mee bent.

    Awesome dat je van hem een reactie hebt gekregen!
    Hij speelt toch ook in twilight?

    Constantine schreef:
    Weetje, stiekem ken ik die hele PewDiePie niet ;x
    Maar heel stiekem, maakt dat eigenlijk geen ene zak uit, want het is gewoon awesome dat je iets terug krijgt! =D

    Ik heb dat zelf ook een keer gehad met de toetsenist van de band Destine, waar ik helemaal fan van ben. Ik had hem een mailtje gestuurd, en hij reageerde daarop, en hij noemde me het 'taartenmeisje', dus toen was ik ook helemaal happy, so i know the feeling ^^ =D

    Aaaw wat lief! ;D
    Hoezo taartenmeisje eigenlijk? x3

    Ik snap hoe je je voelt, gister heb ik ook gereageerd op een foto van iemand die in een best awesome cosplay groep zit op youtube, en ze heeft vandaag terug gereageerd ^^ Toen voelde ik me ook heel blij ^_^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Smaug schreef:
    Ah, dat is echt geweldig!
    Ik vind de Slender, Karaoke Party en Just Dance videos van PewDie echt geniaal :W

    Ik houd van al zijn videos. :Y)
    Vooral Amnesia. *O*

    Strider schreef:
    (...)
    Pewdiepie is amaaaaaaazing haha :3
    Broooooo fist ;D



    Le bro army is awesome..! 8D


    ars moriendi

    Belarus schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, gister heb ik ook gereageerd op een foto van iemand die in een best awesome cosplay groep zit op youtube, en ze heeft vandaag terug gereageerd ^^ Toen voelde ik me ook heel blij ^_^

    Oh wat leuk! (bloos)

    Huntelaar schreef:
    (...)

    Aawyeaaah

    Wait, whut D: Je hebt in één minuut 43 thumbs up gekregen o.O Dát is pas awesome! :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    Wait, whut D: Je hebt in één minuut 43 thumbs up gekregen o.O Dát is pas awesome! :'D

    In 3 minuten waren het er meer dan 100 haha. Heb er nu 175. :'D

    Prim schreef:
    Dat is altijd leuk zulke dingen


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli