• Mijn zus is al meer als 24 uur weg, mijn ouders en ik weten allebei niet waar ze heen is. Ik heb al een paar keer proberen te bellen en ik krijg telkens voicemail. Ik ben aan het doordraaien dat het niet meer normaal is.

    (no_chears)


    None but ourselves can free our minds.

    Aawh, ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed komt D:
    Ik duim _O_


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    rollingdice schreef:
    Ze is nog niet terug, maar we hebben een idee waar ze kan zijn, alleen is het in Zuid-Limburg en moet de Nederlandse politie er dan worden bijgehaald.


    Waar in Zuid limburg ergens? Ik woon er!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Waar in Zuid limburg ergens? Ik woon er!

    we hebben enkel een telefoonnummer, anders had ik het je laten weten.

    rollingdice schreef:
    (...)
    we hebben enkel een telefoonnummer, anders had ik het je laten weten.


    Huh, ik snap het niet.
    Is het een huisnummer, dat helpt echt al veel voor mij.

    Maar meer als in, waar ergens in zuid limburg. Richting Heerlen/Maastricht/etc.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:33 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hopelijk is ze snel terug thuis. Veel sterkte!


    Tears are words the heart can't say.

    rollingdice schreef:
    Ze is nog niet terug, maar we hebben een idee waar ze kan zijn, alleen is het in Zuid-Limburg en moet de Nederlandse politie er dan worden bijgehaald.

    Ik woon in Zuid-Limburg! Tussen Maastricht en Heerlen in.
    Is dat ongeveer de richting waar ze misschien is? Maybe kan ik op een of andere manier helpen?
    Of is ze ondertussen terug?


    Inspiration can hit you any time

    Moonsong schreef:
    Hopelijk is ze snel terug thuis. Veel sterkte!


    What's so bad about being different?

    rollingdice schreef:
    Ze is nog niet terug, maar we hebben een idee waar ze kan zijn, alleen is het in Zuid-Limburg en moet de Nederlandse politie er dan worden bijgehaald.

    Super dat er toch al een idee is waar ze kan zijn! Ik hoop echt dat ze snel terecht is! Hou ons op de hoogte x


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Jeetje, wat eng! Ik hoop dat het snel goed komt! -hug-

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik woon in Zuid-Limburg! Tussen Maastricht en Heerlen in.
    Is dat ongeveer de richting waar ze misschien is? Maybe kan ik op een of andere manier helpen?
    Of is ze ondertussen terug?


    Ik zeg het, je kan niet veel doen, de politie gaat is nagaan van wie het telefoonnummer is (ja ze kunnen dat controleren) en hopelijk weten we dan meer. Ik weet een ding, zo een getuigenis afleggen is precies een kruisverhoor en ik houd jullie wel op de hoogte.

    Brr, scary! Probeer rustig te blijven! Ik hoop dat alles goed komt!


    Més que un club.

    Maar ik moet toegeven er is nog meer ontdekt met haar verdwijning en ik weet niet wat ik daarvan moet denken.

    Asturias schreef:
    Brr, scary! Probeer rustig te blijven! Ik hoop dat alles goed komt!

    Momenteel ben ik kalm, maar bepaalde momenten barst ik gewoon in tranen uit omdat ik me sterk probeer te houden.

    Sterkte. Ik ben er voor je, je kan me altijd pb'en (flower)