• Dat leek me ook wel eens leuk om te creëren; Een horror topic! Voor alle kunst foto's, tekeningen, manipulaties, etc. rondom horror en macabre! (:
    Voel je vrij om te posten en mee te doen. Dit is voor de horror fans op Q! :3

    Ik ga wel voor;



    Til hug og blod.

    Uchiha schreef:
    Aaand I'm outta here.


    The universal language of art.




    I'm a fighter, let me go.

    De meeste vallen heel erg mee. Maar er zitten enkele tussen die mijn trek in ontbijt verstoren.

    Ik had een aantal horrorplaatjes op mijn com staan, maar die heb ik laatst allemaal verwijderd, ze keken me zo aan (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?






    You are beautiful, you are love.






    You are beautiful, you are love.




    DUUUDE.. Die laatste even scares the fuck outta me.

    Departed schreef:
    (...)

    Ja, maar echte lijken zijn ook best ziekelijk voor het brein hoor. (Waarbij je aangaf die wel interessant te vinden.) Het is ook knap als mensen daar tegen kunnen, al is het niet iets om echt trots op te zijn.

    Ik heb een vrij sadistische gedachtegang en kan zo nu en dan de meest ziekelijke dingen bedenken, maar als het er echt op aankomt zou ik iemand niet kunnen martelen en heb ik foto's van verminkte lijken gezien, waarvan de tranen in mijn ogen sprongen en die wekenlang in mijn hoofd spookten.
    Horror films waarbij iemand stukje voor beetje opengehaald wordt op de meeste ranzige manieren kan ik ook slecht hebben, hoewel ik wel een grote, morbide nieuwsgierigheid heb om erover te schrijven/lezen en foto's te zien. Zoals ik al zei, voor mij is het de sfeer van de ideeën en o.a het kippenvel dat ik daarbij krijg iets wat ik heerlijk vind.


    Macabre is iets wat je heel neutraal kunt bekijken, maar een heel verschillend effect kan hebben op een mens. Als een operatie je al misselijk kan krijgen, vraag ik me ook af in hoeverre een lijk daadwerkelijk interessant zou zijn voor je.


    En lol, langdradige post zonder reden ftw.


    This. Heb ik ook. :')
    Ik kan geen horrorfilms kijken, dan slaap ik 3 dagen lang niet. Maar ik schrijf en teken het wel graag en ben er toch nog heel nieuwsgierig naar. :3

    Foto's nogal ongepast, vandaar verwijderd.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 nov 2012 - 18:25 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    The fuck. Dat is... toppunt gewoon. :"D
    Ahaha daar kan ik zelfs niet tegen, lol.

    Dragneel schreef:
    The fuck. Dat is... toppunt gewoon. :"D
    Ahaha daar kan ik zelfs niet tegen, lol.

    Haha, ik kan er ook niet te lang naar kijken hoor!
    Maar ik zal je zeggen, volgens mij zijn deze foto's niet echt en is er heel veel aan bewerkt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Haha, ik kan er ook niet te lang naar kijken hoor!
    Maar ik zal je zeggen, volgens mij zijn deze foto's niet echt en is er heel veel aan bewerkt.

    Jha, dat snap ik. But still. Looks like it's going to attack me. D;

    Ik kan er makkelijk naar kijken :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    geweldig dit! ik hou van horror haha
    neem eens een kijkje op mn tumblr?
    http://jann-i.tumblr.com << ook veel horror, voornamel. in zwart wit (:

    LeeSsang schreef:
    ....

    Oké, wtf. Heb je hier nou een echt lijk neergepleurd? Dat vind ik echt ongepast... ><

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 nov 2012 - 18:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thranduil schreef:
    (...)
    Oké, wtf. Heb je hier nou een echt lijk neergepleurd? Dat vind ik echt ongepast... ><

    I agree.
    Je moet echt oppassen want ik had hier ook al bijna iets neergezet wat echt bleek te zijn.