• Dat leek me ook wel eens leuk om te creëren; Een horror topic! Voor alle kunst foto's, tekeningen, manipulaties, etc. rondom horror en macabre! (:
    Voel je vrij om te posten en mee te doen. Dit is voor de horror fans op Q! :3

    Ik ga wel voor;



    Til hug og blod.


    Sinterklaas? 8D







    Okee, nou stop ik wel even xD


    You are beautiful, you are love.




    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.




    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Even een onzinnig berichtje plaatsen.
    In case mijn horror-idee hier komt heb ik in ieder geval een goed adresje voor de foto's :}


    Imagination is more important than knowledge




    You are beautiful, you are love.





    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Moet zeggen dat ik liever horror foto's heb, dan horror films. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    -mijn topic's-
    Er zitten een paar hele goede foto's tussen ^^
    Alleen die poppen zijn echt doodeng o.O


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Typisch dat jij dit topic opent. XD
    Blegh, wat een enge foto's allemaal. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Departed schreef:

    Horror films waarbij iemand stukje voor beetje opengehaald wordt op de meeste ranzige manieren kan ik ook slecht hebben, hoewel ik wel een grote, morbide nieuwsgierigheid heb om erover te schrijven/lezen en foto's te zien. Zoals ik al zei, voor mij is het de sfeer van de ideeën en o.a het kippenvel dat ik daarbij krijg iets wat ik heerlijk vind.


    I can't of have that too, dat kippenvel effect. Ik kan dat ook krijgen bij bijvoorbeeld De bewoonde wereld, als ze nog ontvoerd is tenminste. Er zijn wel meer boeken en films. But damn, ik heb dat soort dingen ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Lioncourt schreef:



    Ooh die eerste vind ik zo awesome.
    Zou ik niet tegen willen komen though.

    Huh... let's take a look on Favim and WeHeartIt.



    En van mezelf, niet zo hardcore but still.




    Aaand I'm outta here.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Aaand I'm outta here.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.