• Dat leek me ook wel eens leuk om te creëren; Een horror topic! Voor alle kunst foto's, tekeningen, manipulaties, etc. rondom horror en macabre! (:
    Voel je vrij om te posten en mee te doen. Dit is voor de horror fans op Q! :3

    Ik ga wel voor;



    Til hug og blod.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Echt bloed en echte doden


    Dan zit je hier verkeerd. Dat mag namens de huisregels van Q niet en ik zou het ook niet toelaten. Als er zulke foto's geplaatst worden (en het is best te zien wat echt is of niet, 99 van de 100 keer) zal ik dat ook direct melden.


    Prima als jij dat denkt, maar het is in strijd met wat toegestaan is hier en persoonlijk vind ik dat te ver gaan om te delen. In dit topic zul je het op 'kunst' moeten houden en geen echt lijden. (Waar ik overigens buiten BDSM om zelf totaal tegen ben. Ik ben sadistisch, maar ook masochistisch op een manier dat pijn alleen goed is als er van twee kanten op ingestemd wordt en er dus plezier aan beleefd wordt. Verhalen zijn dan wellicht een andere discussie, maar daar gaat het nu niet over.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:11 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Dan zit je hier verkeerd. Dat mag namens de huisregels van Q niet en ik zou het ook niet toelaten. Als er zulke foto's geplaatst worden (en het is best te zien wat echt is of niet, 99 van de 100 keer) zal ik dat ook direct melden.


    Prima als jij dat denkt, maar het is in strijd met wat toegestaan is hier en persoonlijk vind ik dat te ver gaan om te delen. In dit topic zul je het op 'kunst' moeten houden en geen echt lijden. (Waar ik overigens buiten BDSM om zelf totaal tegen ben. Ik ben sadistisch, maar ook masochistisch op een manier dat pijn alleen goed is als er van twee kanten op ingestemd wordt en er dus plezier aan beleefd wordt.)


    Ik wilde die foto's ook niet in dit topic hoor. Rustig maar =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou van dit topic.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CyberLord schreef:
    (...)
    Echt bloed en echte doden

    Ik wil je wel een andere site aanraden (via pb) ?

    Nee, oké. Ik bedoel het ook niet aanvallend, wil het alleen meteen goed duidelijk hebben dat zoiets (eventueel) niet welkom zou zijn. (:


    Til hug og blod.

    Strider schreef:
    (...)
    Ik wil je wel een andere site aanraden (via pb) ?


    Ik denk dat ze er vast al wel een paar kent. :')


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Nee, oké. Ik bedoel het ook niet aanvallend, wil het alleen meteen goed duidelijk hebben dat zoiets (eventueel) niet welkom zou zijn. (:

    Dat snap ik toch. No worry's.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Strider schreef:
    (...)
    Ik wil je wel een andere site aanraden (via pb) ?

    Hahaha, nee dankje. Ik moet nog eten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, nee dankje. Ik moet nog eten :Y)

    Haha oké. ^^

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, nee dankje. Ik moet nog eten :Y)




    Oehhhhh, lekker tegenstrijdig! -grins-
    Wel ervan houden, maar alleen op selectieve tijden ertegen kunnen?


    Nu ben ik heel nieuwsgierig wie van ons twee de sterkste maag zou hebben. (krul)
    (Als het maar niet om dieren gaat, dan win je meteen. Ik word al link bij het idee alleen al!)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:19 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)



    Oehhhhh, lekker tegenstrijdig! -grins-
    Wel ervan houden, maar alleen op selectieve tijden ertegen kunnen?


    Nu ben ik heel nieuwsgierig wie van ons twee de sterkste maag zou hebben. (krul)
    (Als het maar niet om dieren gaat, dan win je meteen. Ik word al link bij het idee alleen al!)

    Hahaha. Je bent gek. Maar ik zei dat ik deze plaatjes saai vond, niet dat ik normaal naar die andere plaatjes kan kijken. Als iemand op de TV wordt geopereerd is er al kans dat ik ga overgeven xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cydonia schreef:



    Voor de clown-"liefhebbers" ;p



    van welke film komt die laatste??
    ik geef wel een linkje naar een horror klik

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:26 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped