• Dat leek me ook wel eens leuk om te creëren; Een horror topic! Voor alle kunst foto's, tekeningen, manipulaties, etc. rondom horror en macabre! (:
    Voel je vrij om te posten en mee te doen. Dit is voor de horror fans op Q! :3

    Ik ga wel voor;



    Til hug og blod.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha. Je bent gek. Maar ik zei dat ik deze plaatjes saai vond, niet dat ik normaal naar die andere plaatjes kan kijken. Als iemand op de TV wordt geopereerd is er al kans dat ik ga overgeven xd


    Ja, maar echte lijken zijn ook best ziekelijk voor het brein hoor. (Waarbij je aangaf die wel interessant te vinden.) Het is ook knap als mensen daar tegen kunnen, al is het niet iets om echt trots op te zijn.

    Ik heb een vrij sadistische gedachtegang en kan zo nu en dan de meest ziekelijke dingen bedenken, maar als het er echt op aankomt zou ik iemand niet kunnen martelen en heb ik foto's van verminkte lijken gezien, waarvan de tranen in mijn ogen sprongen en die wekenlang in mijn hoofd spookten.
    Horror films waarbij iemand stukje voor beetje opengehaald wordt op de meeste ranzige manieren kan ik ook slecht hebben, hoewel ik wel een grote, morbide nieuwsgierigheid heb om erover te schrijven/lezen en foto's te zien. Zoals ik al zei, voor mij is het de sfeer van de ideeën en o.a het kippenvel dat ik daarbij krijg iets wat ik heerlijk vind.

    Macabre is iets wat je heel neutraal kunt bekijken, maar een heel verschillend effect kan hebben op een mens. Als een operatie je al misselijk kan krijgen, vraag ik me ook af in hoeverre een lijk daadwerkelijk interessant zou zijn voor je.


    En lol, langdradige post zonder reden ftw.


    Til hug og blod.

    Vasilios schreef:
    (...)

    van welke film komt die laatste??
    ik geef wel een linkje naar een horror klik

    Die is zo oud xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    -..die laatste bleek blijkbaar echt te zijn, oeps-

    Oké, ik houd nu wel even een pauze. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:43 ]

    Degene die die link postte: Teeeeringjong! M'n geluid stond echt voluit (en dat is hárd met mijn speakers) en ik had het echt helemaal niet verwacht. Godskolere ... Lol. :'D


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Degene die die link postte: Teeeeringjong! M'n geluid stond echt voluit (en dat is hárd met mijn speakers) en ik had het echt helemaal niet verwacht. Godskolere ... Lol. :'D

    Aw balen. :'D
    Toen ik 'm voor het eerst keek, was ik schijterig genoeg om het geluid uit te zetten en één oog dicht te knijpen. :W

    Strider schreef:
    (...)
    Aw balen. :'D
    Toen ik 'm voor het eerst keek, was ik schijterig genoeg om het geluid uit te zetten en één oog dicht te knijpen. :W


    Oh nee, ik maakte me helemaal geen zorgen. Ik kan best wat hebben en als het me niet bevalt is Alt+F4 altijd een hele goede oplossing. Had alleen geen erg erin dat mijn geluid zo ontiegelijk hard stond, waardoor ik echt even een paar tellen dacht dat ik erin zou blijven. Hahaha. :'D


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Oh nee, ik maakte me helemaal geen zorgen. Ik kan best wat hebben en als het me niet bevalt is Alt+F4 altijd een hele goede oplossing. Had alleen geen erg erin dat mijn geluid zo ontiegelijk hard stond, waardoor ik echt even een paar tellen dacht dat ik erin zou blijven. Hahaha. :'D

    Ik kan me voorstellen hoe je je voelde haha.
    Maarja, ik ben zo'n watje die niet tegen schrikdingen kan.
    Gewoon plaatjes en video's kan ik wel hebben maar die plotselinge schrikmomenten niet.

    Vasilios schreef:
    (...)

    van welke film komt die laatste??
    ik geef wel een linkje naar een horror klik


    Al gezien, die link ;P
    Maar ik weet niet zeker van welke film die is, maar volgens mij iets van pennywise/stephen king.


    You are beautiful, you are love.






    You are beautiful, you are love.






    You are beautiful, you are love.