• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

| Ik weet niet meer wat Alex ging zeggen. o.O
    Gotta go. Bye-a. (doeg) |

kindness is never a burden.

Leslie Day
    Ik kijk opzij, en zie hoe Alex zijn ogen sluit. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er omheen. Ik leun er met mijn hoofd op. En een eenzame traan loopt over mijn wang. Hoe kon dit gebeuren?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Naomi Micheal

Ik leg mijn hoofd weer in zijn nek en sluit mijn ogen. 'Ja, hij wert goed.' zeg ik dan hopend dat hij niet hoort dat ik lieg, want hij heeft al zo veel moeite gedaan en ik wil niet dat hij zich nog meer zorgen gaat maken.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Ian Silvas

Iets in haar stem verraad haar. 'Ik kan de pijn verder niet weghalen. Geloof me, ik wil het wel, maar ik kan niks doen behalve je pijnstillers geven.' Ik druk een kus op haar kruin en zucht. 'Misschien moet je gaan slapen? Dan voel je de pijn meestal niet meer.'

Naomi Micheal

Ik zucht. 'Ik wil niet slapen, ik ben niet moe en de pijn zorgt er juist voor dat ik niet kan slapen en maak je geen zorgen om me, het gaat goed.' zeg ik en geef hem een kort kusje en leg mijn hoofd in zijn nek. 'Je bent lekker warm.' grinnik ik dan, want ik had het best wel koud.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:33 ]

Ian Silvas

'Heb je het koud?' Ik kijk haar ietwat verbaasd aan. We lagen namelijk ook al onder de dekens. Dan draai ik haar voorzichtig op haar andere zij en ga tegen haar aanliggen. Ik druk een kus in haar wang en sla mijn armen beschermend om haar heen. Ik trek de dekens dichter over ons heen. Haar lichaam ligt nu helemaal tegen de mijne aan en ik hoop dat ik haar zo wat warmte kan geven. Ik sluit mijn ogen en speel met haar haren.

Naomi Micheal

'Dankje.' zeg ik dan glimlachend. 'Tu sei un tesoro.' zeg ik dan grijnzend en druk een kusje in zijn nek en leg dan mijn hoofd weer terug neer.

Ian Silvas

Ik denk even na. 'Wat?' Ik grinnik. 'Je hebt geen Italiaan naast je, weet je nog?' Ik lach even en druk nog een kus in haar nek. Ik laat mijn hoofd in haar nek rusten en glimlach. 'Het is heel frustreren om niet te weten wat je zegt, weet je dat.' Ik lach even en open mijn ogen weer.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:39 ]

Naomi Micheal

Ik grinnik. 'Dat maakt het voor mij ook zo leuk.' zeg ik dan lachend. 'Ik zei dat je een schat bent.' zei ik grinnikend. 'De beste schat die je op de wereld kan vinden.' zeg ik dan grijnzend en ga een beetje boven hem hangen en druk mijn lippen zacht op de zjne.

Ian Silvas

'Pestkop,' grijns ik even en hoor naar wat ze zegt. 'Ah dank je.' Ik kus haar zachtjes terug en glimlach tegen haar lippen. 'Jij bent de mooiste diamant in de wereld,' grijns ik. Ik kijk haar aan en haal haar haren uit haar gezicht. Ik glimlach en druk kusjes in haar nek.

Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Dankje.' zeg ik dan blozend. En voel dan zijn lippen in mijn nek wat me een warm gevoel geeft. 'Dit is gewoon het beste medicijn tegen de pijn.' zeg ik dan zacht met een glimlach, ik was de pijn al helemaal vergeten.

Ian Silvas

Ik glimlach. 'Ja, misschien wel. Misschien zijn mijn kusjes wel genees middelen.' Ik lach. 'En beschik ik toverkracht.' Ik lach even en ga met mijn hand door mijn haar. Ik doe heel voorzichtig met haar, omdat ik haar echt geen pijn wil doen. Ik kijk glimlachend naar haar en druk een kusje op haar lippen. Met mijn andere hand streel ik voorzichtig haar arm.

Naomi Micheal

'Misschien heb je inderdaad wel toverkrachten, wie weet.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen weer op de zijne en bijt speels op zijn onderlip, van zijn aanrakingen op mijn arm gaan langzaam de haartjes op mijn arm rechtovereind staan.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:06 ]

Ian Silvas

'Mmm... Ik ben een tovenaar,' grinnik ik. Ik reageer op haar kus en ga dan via haar arm over haar schouder naar haar hals. Ik laat mijn hand in haar hals rusten en sluit mijn ogen, terwijl ik met mijn tong over haar onderlip strijk voor toestemming.

Naomi Micheal

Het warme gevoel stroomt weer door mijn lichaam en heel langzaam open ik mijn mond om hem te pesten, mijn handen laat ik weer over zijn borst glijdn en geniet van het moment en vergeet even alles om me heen en wat er is gebeurd.

[En we moeten een nieuw topic..... :)]

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:13 ]