• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

{OK.... hoe kan ik invallen denk je?
    Of is er iemand waar ze tegen kunnen gaan praten of zo?}

“To live will be an awfully big adventure.”

[Er is een nieuwe jongen, die is er net bijgekomen bij Naomi, Ian en Sam]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Ik heb echt geen flauw idee. Maar als je doet dat ze in de slaapzaal zijn en eindelijk eens doen alsof ze wakker zijn {we hebben er even van gemaakt dat iedereen nog sliep XD} kunnen ze zien dat Ian, Naomi, Leslie en Alex zo gestraft zijn, en dat Julio daarbij staat. Alex en Julio kennen ze nog niet, dus dat gaat al goed ^^]

Stop acting normal. It gets bored.

Naomi Micheal

'Desde España. ¿No es?' grijns ik dan. Ik kon niet veel spaans alleen een paar woordjes, ja, mijn ouders wilde dat ik meerdere talen kon spreken en dus kan ik ook een beetje, minimaal Spaans. Ik zucht en kijk an weer even naar Ian en Sam en dan even naar Alex met een pijnlijk gezicht,hij ziet er ook niet al te goed uit en kijk dan weer naar de jongen Julio.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:34 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Alexandro Julien Stefano.
    Alex zat zwijgend op zijn bed. Alles deed zeer. Zelf zijn kleine teen deed zeer. Alex staarde zwijgend voor zich uit terwijl duizenden vragen door zijn hoofd spookten waar hij geen antwoord op kon geven. Hij luisterde naar niks en gaf nergens antwoord op. Gevangen in zijn eigen stilte.

kindness is never a burden.

Julio Martinéz
    Een jongen die bij Naomi staat stelt zich voor als Sam. Hij heeft halflang, lichtbruin haar, donkergroene ogen, en kijkt vooral af en toe heel bezorgd naar een meisje in een ander bed, die helemaal niks zegt of zelfs maar beweegt. Zou ze er zo erg aan toe zijn dat ze ligt te sterven? Ik probeer er niet te erg aan te denken en kijk Sam even aan. "Nou, ik ben Julio" Ik wacht even "In hell" Nu frons ik. Dan begint Naomi weer tegen me te praten - ze vraagt in het Spaans of ik Spaans ben en ik grijns, blij dat er iemand is die nog wat Spaans kan. "Sí" Antwoord ik haar, waarna ik weer naar hun lichamen kijk. "Zijn jullie allemaal gestraft?"

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:34 ]

{ok, laatste vraag xD
    hoeveel dagen zijn er dus verstreken? 1?}

[eten]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

JokerBaby schreef:
    {ok, laatste vraag xD

[Ik denk het wel XD]

JokerBaby schreef:
    {ok, laatste vraag xD

[Ja.... Haha. 1, in 5 topics.....]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Leslie Day
    Ik kom half overeind, met pijn aan mijn rug en steken erin. Ik kijk de troosteloos uitziende slaapzaal rond. Ik zie Alex op zijn bed zitten, hij doet precies hetzelfde wat ik doe. Zwijgend staren. Ik sta op, ik heb al mijn gevoel weer terug. En ik loop richting Alex, voorzichtig met elke stap die ik zet. En dan ga ik gewoon naast hem zitten. Ik kijk heel even naast me naar Alex, en dan vooruit.

Mario Estevez
    Ik opende mijn ogen en was het meteen beu om stil te liggen. Mijn verwondingen deden nog steeds veel pijn, maar de rust had me toch goed gedaan. Ik stond open voelde ondertussen enkele korsten op een pijnlijke manier weer open gaan. Ik rekte mezelf uit, nog steeds de pijn negerend en keek om me heen. Niet ver van me zag ik een jongen die er ook niet al te goed uit zag... Een meisje gaat strompelend naar hem toe en gaat ook zitten. Ze zien er allebei niet zo goed uit.
    Net als ik, waarschijnlijk. Maar zo wou ik niet denken. Ik liep er stil op af en ging tegen de muur naast zijn bed zitten.
    "Hey. Ik weet wat jullie doormaken... Morgen is het al een beetje beter." Of misschien kwam het gewoon omdat ik de pijn een beetje gewend was geworden... ah ja... Mijn poging om te troosten was misschien zwak, maar ik deed ten minste een poging.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:40 ]

[Misschien kan iedereen ff voor zijn personage zeggen hoe erg die gewond is? Of wat voor een straffen hij/zij is ondergaan?]

[@Femke, Les is er net bij komen zitten :Y)]

[Je bent een held Femke ^^]

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:41 ]

Alexandro Julien Stefano.
    Alex voelde het bed wat inzakken en Leslie nam plaats naast hem, maar hij reageerde niet. Staarde doods voor zich uit met zo nu en dan een flashback voor zijn ogen. Een andere jongen ging tegen de muur naast het bed zitten. "Hey. Ik weet wat jullie doormaken... Morgen is het al een beetje beter." zei hij en Alex opende zijn mond om antwoord te geven maar klapte die toen abrupt weer toe en zweeg.

kindness is never a burden.