• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik huiver als ze met haar lippen langs mijn nek gaat. 'Oke oke ik stop wel met plagen.' zeg ik en haal mijn hand uit haar shirt hopend dat ze me niet te veel doet lijden aangezien ik me nog moet kunnen inhouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij huivert, ik glimlaxh. 'Wat is er Jakie? Kan je er niet tegen?' zeg ik. Ik pak hem terug met zijn eigen woorden. Ik ga gewoon door en bijt dan even zachtjes in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee ik kan er niet tegen.' pruil ik en hijg lichtjes. 'Je weet dat je dat beter niet doet he? Je maakt het me moeilijk!' zeg ik half beschuldigend. Ik zou haar kunnen wegduwen maar dat lijkt me te brut.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik haal mijn lippen lachend weg bij zijn nek. Ik kijk hem aan. 'Het is gewoon zo leuk om je te plagen,' zeg ik dan. 'Jij plaagt mij ook weleens.' en ik kijk hem aan. 'Hebben we nog kuspauze?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte om haar enthousiasme en grinnikte.
    "Laat me maar eens zien." grijns ik vriendelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jade Sadler
    'Ja inderdaad.' lach ik. 'En die gaat nog heeeeeeeeeel lang duren.' Ik zoen haar weer nu ze mijn nek niet meer lastigvalt en begin haar plots te kietelen waardoor ik begin te lachen. Om één of andere manier ga ik nu niet serieus kunnen zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach om zijn antwoord. 'Daar heb ik wel de tijd voor.' hij zoent me weer maar dan vanuit het niets kietelt hij me. Ik begin te lachen. 'Dit is zoooo gemeen!' roep ik dan uit. Ik kan niet stoppen met lachen. 'Stop lieve Jake alsjeblieft stop stop stop!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik trek hem mee naar de poorten en open die. 'Heel dit domein, het bos dus ook, is van mijn oma.' glimlach ik en trek hem mee zodat ik de poorten weer kan sluiten. Eerst zijn er tulpen redelijk geordent maar achter de tulpen staan de bloemen iets meer door elkaar. Helemaal achter de bloemen ligt het bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik denk na. 'Oke, omdat je lieve Jake zei.' Ik haal mijn handen weg en ga op mijn rug liggen met mijn handen achter mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dit gaat je eigen schuld worden,' zeg ik dan lachend. En ik ga weer met mijn lippen langs zijn nek. 'Je had me niet moeten kietelen.' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NEW TOPIC

    Jake Sadler
    'Leslie!' zeur ik. 'Niet doehoen. Lieve Leslie?' probeer ik en hoor mijn ademhaling versnellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach weer. 'Het is toch kuspauze?' vraag ik onschuldig. 'En jij zei heeeeel lang.' ik kijk hem lached aan. 'Sorry,' zeg ik dan. 'Het is gewoon.... Verslavend?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Dat lijkt me slim' andwoord ik waarna ik haar koffers oppak en vervolgens met haar naar boven loop waar ik een van de deuren PPR druk, de kamer bestond uit een lichte ruime kamer met tegen de muur geschoven een bed en achter het bed werd de muur bezet door een gigantische wereldkaart. 'Dit is in iedergeval jouw kamer' deelde ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik wil zeggen dat ik ze wel kan dragen als hij al wegloopt en ik loop achter hem aan. Ik kijk mijn kamer gefascineerd rond. 'Wauw, die landkaart, die is echt mooi.' zeg ik dan. Ik loop erheen om er mrt mijn hand over te gaan. 'Oke? Wat volgt?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Vol]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.