• Ik postte een foto van mezelf op weheartit.com, en bam opeens kreeg ik 41 likes, dat vond ik wel even stoer. Haha, zetten jullie wel eens foto's op weheartit, en zo ja, krijgen jullie vaak heel veel likes?

    dit is de foto, by the way x


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb wel is een foto van mezelf gepost, twee likes gehad ofzo. haha. niet echt veel dus.

    Espeon schreef:
    Ik heb wel is een foto van mezelf gepost, twee likes gehad ofzo. haha. niet echt veel dus.


    aahh daarom zet ik geen fotos van mezelf op weheartit xd. Ik probeer dat te voorkomen


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ja , af en toe doe ik dat wel , maar ik krijg nooit echt veel likes. Mijn foto's staan ook nooit tussen explore. Dat vind ik echt heel erg stom.
    Oooooh! Ik keek net nog eens op een foto die ik gemaakt heb en ik zag dat er 35 mensen dat geheart hebben. WoW, dat was in het begin niet. Oke zoveel is het niet , maar toch ...

    Dit is mijn weheartit : http://weheartit.com/TogetherWeCaptureTheWorld


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik dacht; ik waag een poging.
    Dus dit is een foto van mij. ^^

    Ik heb een hele set met allemaal foto's die ik gemaakt heb. Ik heb er nog meer en mooiere vind ik , maar die zet ik er niet op.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Strider schreef:
    Ik dacht; ik waag een poging.
    Dus dit is een foto van mij. ^^

    Omg ik hou van jouw haar <3

    Hey!
    Ik ben pas geleden een nieuwe blogspot begonnen, over beauty, style en andere leuke dingen.
    Vroeg me af of iemand hier 't leuk zou vinden om een kijkje te nemen!
    Ik doe mijn best op de foto's en probeer zo levendig mogelijk te schrijven, let me know what u think?! :)
    http://scooptheinfinity.blogspot.nl/

    Oh en trouwens, om toch ff op de post in te gaan: 41 likes op weheartit, haha goed bezig ;)

    xxxx


    I am loyal because I'm simply raised that way.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Omg ik hou van jouw haar <3

    Haha dankje (bloos)

    Die foto is leuk! Ik wou er eens een foto opzetten, maar het lukt me nooit?xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik vind hem ook heel mooi, geen idee waarom :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh, wel een leuke foto!
    Ik heb nooit foto's van mezelf op WeHearIt gezet maar wel zelfgemaakte foto's van andere dingen en pas heb ik voor de handigheid al mijn covers eropgezet, die hebben ook wel wat hearts ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wel cool! :D
    Nee, op WeHeartIt 'heart' ik alleen maar.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shirlinson schreef:
    Wel cool! :D
    Nee, op WeHeartIt 'heart' ik alleen maar.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb er wel eens foto's op gezet, maar de meeste hearts zijn 6 en 8, haha (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Awesome, ik heb 'm geheart. (kitty)


    None but ourselves can free our minds.