• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Nevermind, ik ga slapen. Byeee!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:39 ]


    help

    Bradley Jason Averes.
    ik lach ook even en maak weer een veronschuldigend gebaar. "ik ben echt slecht met gesprekken voeren." terwijl ze lacht verslikt ze zich ofzo en is ze een aantal seconde niet aanspreekbaar door heet gekuch. even kijk ik haar weer bezorgd aan. maar nadat ze uitgehoest is gaat het weer redelijk met haar. ze draaid zich naar mij toe. "wat een slap excuus" deeld ze mee, "je zou bijvoorbeeld iets over jezelf kunnen vertellen." gaat ze verder. "ik vraag me wel eens af hoeveel Bo van je weet, jullie zijn al lamg vrienden, als ik het goed heb weet mijn broer net zo weinig van je als ik?" zo dat waren veel woorden in zo'n weinig tijd ik moest even een seconde nadenken om te begrijpen wat ze Allemaal had gezegt. "dat klopt." meld ik haar alleen mee, om antwoord te geven op haar laatste vraag.


    someone out there feels better because you exist

    Mia Cruz
    Lachend schud ik even mijn hoofd.
    'Nee, mijn beste Bradley. Nu moet je niet alleen antwoord geven op mijn laatste vraag. Ik gaf je een stille hint. Nu zou je dus iets over jezelf kunnen vertellen. We proberen het opnieuw en ik zal het makkelijker voor je.' Ik sluit mijn ogen kort, alsof ik spanning wil opbouwen en open ze dan weer. 'Bradley, zou je alsjeblieft meer over jezelf willen vertellen, zodat je voor mij niet langer meer alleen een lichaam met een naam bent? Dat zou ik heel erg waarderen.' Zo, makkelijker en duidelijker kan ik het niet meer voor hem maken. Dit is echt een prima excuus om hem serieus beter te leren kennen, want daar ben ik eerlijk gezegd echt benieuwd naar.


    everything, in time

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~

    [Sorry guys voor het niet posten ):

    Maar ik ben er weer ^.^ heb ik iets belangrijks gemist? Want als het niet belangrijk is moet je alleen maar veel typen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je hebt gemist dat Julia vertelde dat ze de prinses (Faye) is en dat Lauren & Nathan een stelletje zijn. Verder niet zo heel veel belangrijks volgens mij]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Oke thanks ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Jason Averes.
    "Bradley, zou je alsjeblieft meer over jezelf willen vertellen, zodat je voor mij niet langer meer alleen een lichaam met een naam bent? Dat zou ik heel erg waarderen." zegt ze nadat ze even haar ogen had gesloten. Ik schiet even kort in de lach, en dit keer omdat ik echt vrolijk ben geworden, zelfs mijn ogen die altijd zo donker en kil staan twinkelen even. "wat wil je weten dan?" ik ga om, ik kan er niets aan doen. "trouwens ik zou ook wel dingen van jou willen weten." ik was benieuwd naar haar geworden, nouja dat was ik al, stiekem al vanaf de eerste dag.


    someone out there feels better because you exist

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Maar nu moet ik je dus aanspreken op Faye van plaats Julia?' Ik kijk even naar Nathan die wegloopt. Hij is toch niet boos? 'En ik blijf je gewoon normaal behandelen.' Ik glimlach naar haar en kijk naar de plek waar Nathan is verdwenen. Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar Faye. 'Wat is het plan?' Ik kijk haar nieuwsgierig aan.


    Faye Dubois
    'Je mag me zo aanspreken als je wilt' antwoordde ik glimlachend. 'Zolang je me maar geen prinses of vrouwe Dubois gaat noemen' Dat zou namelijk zorgen voor een hele andere band zorgen. 'Voor het plan, moet je bij Lance zijn' zei ik glimlachend 'Daar gaat hij namelijk nog altijd over' Zelf had ik namelijk ook geen idee wat hij wou gaan doen.


    Keep your head up, keep your heart strong


    Aowynn Rune Savan

    Kort nadat William naar buiten liep stond ik ook op. 'Ga je ook mee?' vroeg ik aan Bo en keek hem vragend aan waarna ik hem meewenkte. Vervolgens liep ik naar buiten waar William al op ons stond te wachten. 'We moeten deze kant op,' zei ik en wees naar de richting waar we in moesten. 'Waarschijnlijk kunnen jullie nog zien hoe het vuur wordt aangestoken,' glimlachte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik leun tegen de muur aan en kijk in de richting die Ze aanwijst. Ik Knik en glimlach. 'Is het aansteken van het vuur dan het leukste moment?' Ik kijk haar vragend aan en richt me dan tot Bo. 'Kom je nog,' vraag ik hem grijnzend en grinnik even. Dan kijk ik weer naar Aowynn. 'Ik ben klaar voor de bijeenkomst,' glimlach ik. De enthousiasme en nieuwsgierigheid is in mijn stem te horen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mia Cruz
    Bradley schiet in de lach, zo heb ik hem nog nooit zien lachen. Toch geniet ik er wel van hem zo vrolijk te zien. Mensen zijn veel knapper als ze vrolijk zijn.
    'Wat wil je weten dan?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Meer over je verleden, hobby's en zo,' antwoord ik dan. 'Random dingen en natuurlijk juist dingen die bijna niemand van je weet.'
    'Trouwens, ik zou ook wel dingen van jou willen weten.' Mijn voelsprieten staan gelijk op scherp en ik kijk hem een tikkeltje achterdochtig aan. 'Van mij?' Niemand wil ooit dingen van mij weten. 'Nee, ik vroeg het jou eerst!'


    everything, in time

    Bo Cruz
    Even keek ik verbaasd op van mijn drankje, waardoor ik zag dat William en Aowynn al op waren gestaan. 'Ik kom!' zei ik lachend, waarna ik op stond en naar ze toe liep. 'Leuk!' zei ik enthousiast toen Aowynn zei dat we nog konden zien hoe het vuur aan gestoken werd. Als dit vuur maar anders was dan het vuur waarmee heksen verbrand werden, want als dat wel zo was, was de plezier er snel vanaf.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Ik knikte lichtjes op William's vraag. 'En een van de mooiste momenten om te zien,' antwoorde ik en keek even op toen Bo ook aankwam. Vervolgens liep ik samen met de twee heren naar het grote dorpsplein toen, daar waar het allemaal te doen was. 'Precies optijd,' glimlachte ik toen ik zag dat het vuur nog niet was aangestoken. In het midden van het plein stond een enorm hoge koof, gevuld met grote blokken hout en daarom heen kleinere koven. Bij het zien van de hoeveelheid mensen verscheen er een bredere glimlach op mijn gezicht en ik begroette enkele met een vriendelijk gebaar. 'Kijk, ze gaan hem aansteken,' zei ik vervolgens toen ik drie mannen met een fakkel naar de hoge koof zag lopen. Mijn blik gleed even naar William en Bo, peilde hun uitdrukking en keek vervolgens weer naar het midden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith
    Ik kijk verbaasd naar alles. Het was een hele opzetting en ik kon me dit niet herinneren? Ik ga even met mij hand door mijn haren en zie dat Aowynn me even aankijkt. Even vang ik haar blik en glimlach. Dan richt ik me weer tot de vuren. Ik staar er even naar. 'Het is grootser als ik dacht,' zeg ik. Je hoort de verbazing in mijn stem. Ik kijk haar weer even aan en dan naar de mensen om me heen. Sommige herken ik wel, maar totaal niet wetend waarvan. Waarschijnlijk vroeger. Ik zie ook de bakkersman en steek even mijn hand op ter begroeting. Dan kijk ik weer naar het vuur.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne