• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Volgensmij begint de chocola al te werken.' zeg ik dan lachend. 'Antz wil uit zijn dak gaan! Antz als jij dat zo graag wilt mag jij het nummer kiezen en ik ben benieuwd welke?' zeg ik dan, maar had al zo'n idee, als hij vrolijk/hyper of iets was wilde hij altijd hetzelfde liedje spelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Van het meisje mag ik nu een nummer uitkiezen en terwijl er meteen 100 nummers voorbijvliegen in mijn hoofd. schud ik toch mijn hoofd. 'Nee, je mag wel kiezen, alleen wat vrolijks.' zeg ik. 'Zoals Summer Paradise.' Grijns ik terwijl ik mijn gistaar aan de kant legen door het lokaal begin te huppelen. '‘Cause I remember every sunset, I remember every word you said
    We were never gonna say goodbye, yeah, singing la-la-ta-ta-ta
    Tell me how to get back to, back to summer paradise with you' Zing ik terwijl ik Naomi haar handen vast pak en probeer haar aan het dansen te werken.
    Dit kreeg je ervan als je me teveel chocola voerde.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Ik ken het nummer, en bij dit nummer kan ik ook goed alle noten halen. Dus ik zing mee, luid genoeg, en speel mee op mijn gitaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Ik lachte en begin maar met Antz mee te dansen en zing luid mee terwijl het meisje ons raar aankeek, maar dat kon me niet boeien, we hadden lol en dat is het belangrijkste.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik rap luid het gedeelte van Sean Paul maar het blijft zoals gewoonlijk zuiver. ik laat Naomi los en doe een ratslag door het lokaal heen terwijl ik vrolijk door bijf zingen, maar zodra ik bij mijn drinken in de buurt kom stop ik en snel neem ik een paar slokken. Ik was nu toch al druk, dus nog meer chocola maakte nu toch niet meer uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Onee! Niet nog meer chocola!' zeg ik dan lachend. 'Wist je al dat ik ook kan rappen.' zeg ik dan trots en kijk Antz lachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik kijk op van mijn bekker naar Naomi die opeens beweerd dat ze oo kan rappen en begin te grijnsen. 'OKe, dan doen we Young, wild and free. en doe jij het rap gedeeld.' Geef ik haar de uitdaging. Dat wilde ik wel eens zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Maar dat zijn mannen, dat is anders!' zeg ik dan met een pruillipje. 'Maar als het moet oke.' zeg ik dan lachend. Dit gaat nog wat worden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik schud mijn hoofd. 'Rappen is rappen. Dus ik doe Wiz en jij doet Snoop Gog.' grijns ik, terwijl ik inzet met het zanggedeelte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Jeej, ik ben snoop dog!' En probeer op zo'n stoere jongens manier te staan wat er echt niet uitziet en schiet in de lach. Dan komt mijn rap gedeelte, wat eerst echt slecht gaat maar na een paar seconden heb ik het te pakken en gaat het eigenlijk best goed. 'Haha, ik zei toch dat ik het kon!' zei ik tegen Antz als het liedje is afgelopen en steek mijn tong uit.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik schiet in de lach als ze haar tong uit steekt. 'Ja schat, je was geweldig!' roep ik overdreven maar ik meen het wel. ze was better als ik verwacht had. 'Kan je ook dit?' grijns ik terwijl ik mijn bekker weer neerzet. 'Eu já lavei o meu carro, regulei o som
    Já tá tudo preparado, vem que o brega é bom
    Menina fica a vontade, entre e faça a festa
    Me liga mais tarde, vou adorar, vamos nessa' ik moet moeite doen om er midden in niet in de lach te schieten en terwijl ik doorga met zingen begin ik weer te dansen. Eigenlijk vond ik Balada een verschikkelijke liedje, maar ik kende het wel uit mijn hoofd en vond het toch wel leuk om zelf te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Mischien kan ik het, haha, ik ben wel half Italiaans, dus.' zeg ik dan lachend en ga weer met hem mee dansen en zing mee.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Dansend gaan we heel het lokaal door en heel even vergeet ik dat we op school zijn


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Caleb Riley Riverson

    Ik zuchtte. 'Dat bedoel ik nou ook weer niet, maar vertel eens. Heb jij één van de liedjes geschreven die een echte hit werd?'
    Ik kijk haar aan en ga op de piano zitten. 'Het is gewoon zo, muziek zonder echt een diepe tekst zal minder snel in de smaak vallen dan een goed up tempo liedje. Het is gewoon een feit.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'En ik heb je hulp niet gevraagd Arianna, je hebt jezelf aangeboden.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.