• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Jij bent goed in muziek, ik ben goed in school'. ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Kan je hellemaal geen insturment bespelen?' Vroeg ik. Mischien was het voor mij raar, aangezien iedereen die ik kende wel met een insturment overweg kon.
    'Maar waarom moeten jullie ineens weer naar school? Het lijkt me dat jullie nu al genoeg geld hebben om nooit meer iets te doen'. Ik haaldde mijn schouders op. 'Ik denk vanwege de sociale contacte ofzo.' Het was ons nooit echt verteld maar dat leek me toch wel de meeste reden, aangezien we niemand buiten de mensen van de band en de fans zagen en we verder inderdaad niets meer van school nodig waren. Iedereen kon onderhand heel zijn leven vooruit met het geld wat we nu hadden.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry dat ik er nu pas ben.
    Er was wat file, ik was ook even naar de bakkerij geweest en we waren wat later vertrokken.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Kan je hellemaal geen insturment bespelen?' vraagt Anthony.
    'Ik kan een klein beetje piano spelen maar daar houdt het ook bij op,' antwoord ik. Ik wil niks met muziek worden dus waarom zou ik dan een instrument leren te bespelen.
    'Ik denk vanwege de sociale contacte ofzo,' antwoordt hij op mijn vraag.
    Ik frons lichtjes. 'Maar jullie ontmoeten toch best wel veel mensen? Dan lijkt het me dat je gewoon sociale contacten hebt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arianna Celeste Rhodes
    'Ik twijfel nog. In principe hou ik het op een rustig liedje,' mompelt Caleb. 'Ik denk dat het namelijk ook gemakkelijk een schuifel liedje kan zijn.' Hij bijt op zijn lip. 'Dus, daar zit ik ook mee vast. Weet je, de reden waarom jullie zo veel fans hebben is denk ik dat ze niet meer naar de muziek luisteren. Dat gebeurd nogal de laatste tijd. Goedkope pop gaat de laatste tijd voor liedjes met tekst en betekenissen.' zegt hij.
    Ik trek langzaam één wenkbrauw op en kijk hem iets wat verontwaardigd aan. 'Jullie zullen vast goede liedjes hebben, maar die overstijgen gewoon niet.'
    'Best,' zeg ik bot waarna ik me omdraai, naar een van de tafeltjes loop en daarop ga zitten. 'Als wij volgens jou toch alleen maar muziek maken waar geen betekenis achter zit dan zal ik je maar ook niet helpen met dat liedje, we willen tenslotte niet dat het goedkope pop wordt of wel soms?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik shut even mijn hoofd. 'We ontmoeten fans bij een meet en greet, maar daar blijft het bij. Net als alle media. Het is tijdelijk. En naast elkaar hebben we amper nog echte vrienden omdat je gewoon geen tijd heb om deze te maken of om in contact te blijven met degene die je al hebt.' Probeerde ik uit te leggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics. hoelaagt is het en waar is iedereen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [iedereen zit nogsteeds bij Spaans..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Hoelang duurt Spaans..... Zullen we zo de volgende les dan doen? En wie wil er met Saphire of Ruby praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'We ontmoeten fans bij een meet en greet, maar daar blijft het bij. Net als alle media. Het is tijdelijk. En naast elkaar hebben we amper nog echte vrienden omdat je gewoon geen tijd heb om deze te maken of om in contact te blijven met degene die je al hebt,' legt Anthony uit.
    Ik kijk hem bedenkelijk aan. 'Waarom zou je dan in vredesnaam beroemd willen worden?' 24/7 steeds met dezelfde mensen optrekken lijkt me echt niks, en dan ook nog eens van die gestoorde fans en paparazzi


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Dat is precies hetzelfde wat ik me ook afvroeg voordat ik het werd.' Gaf ik toe. 'Maar als je eenmaal een keer op het podium heb gestaan en je duizende mensen je naam hoort roepen, Je weet dat er mensen zijn die een dag van tenvoren bij een concertgebouw gaan zitten, alleen om jou te zien. Wil je nooit meer anders.' ik glimlachte even. 'Behalve als je een zware week achter de rug heb. Dan wil je alleen maar naar huis, normaal over straat kunnen zonder dat er meteen 10 mensen om je heen staan en slapen.' voegde ik er grinnikend aan toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Dat is precies hetzelfde wat ik me ook afvroeg voordat ik het werd. Maar als je eenmaal een keer op het podium heb gestaan en je duizende mensen je naam hoort roepen, Je weet dat er mensen zijn die een dag van tenvoren bij een concertgebouw gaan zitten, alleen om jou te zien. Wil je nooit meer anders,' glimlacht Anthony. 'Behalve als je een zware week achter de rug heb. Dan wil je alleen maar naar huis, normaal over straat kunnen zonder dat er meteen 10 mensen om je heen staan en slapen,' grinnikt hij.
    'Dus je bent van plan dat band gedoe nog een hele lange tijd te doen?' vraag ik. 'Als ik heel eerlijk bent lijkt me dat echt helemaal niks. Ten eerste: je kan nooit zeker weten of mensen je echt leuk vinden, of alleen maar omdat je beroemd ben en ten tweede: Je hebt haast nooit een moment écht voor jezelf en je ziet je familie nauwelijks'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik knikte, alles wat ze zei begreep ik volkomen en ik had er maar als te vaak overna gedacht. 'Ik ben er zekker van dat we tijdlijk zijn, net als andere bands.' Wees ik haar op de waarheid. 'Maar ik zou wel altijd wat met muziek willen doen.' 'Als ik heel eerlijk bent lijkt me dat echt helemaal niks. Ten eerste: je kan nooit zeker weten of mensen je echt leuk vinden, of alleen maar omdat je beroemd ben en ten tweede: Je hebt haast nooit een moment écht voor jezelf en je ziet je familie nauwelijks'. Metee dacht ik aan mijn zusjes en moeder. Degene die ik miste als we op tournee waren en ik eigenlijk voor wilde thuisblijven. 'Voglens mij zusje was mijn droom achterna gaan belangrijker als hun.' Zuchte ik. 'Daarbij ga ik het liefst met mensen om die geen fan van ons zijn.' Gaf ik toe. 'Begrijp me niet verkeerd. Ik hou van onze fans en ze betekenen heel veel voor me. Maar het zijn niet mijn vrienden.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BlueHope schreef:
    (Hoelang duurt Spaans..... Zullen we zo de volgende les dan doen? En wie wil er met Saphire of Ruby praten?)

    [Vind ik een goed idee de volgende les. Zullen we dat doen? Kan Aiden Ruby tegenkomen dat hij tegen haar opbotst ofzo? Vind ik altijd wel leuk ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nidiot = Lamebrain


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''