• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...

Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

Rooster:

8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

Regels:

- Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

Rollentopic

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik lach als ze op mijn schoot komt zitten, vervolgens zegt dat ik ook haar schatje ben, ze me een kus op mijn wang gaf en meteen weer op haar plaats ging zitten. 'Ja, als ik school had willen afmaken zat ik niet in de band.' zegt ze intstemmend. 'Maar nu weer hier toch zijn, kunnen we maar better wat leren toch.' Ik probeer sirieus naar mijn nog in folieverwikkelde wiskunde boek voor mijn neus en schiet dan in de lach. 'Oke, laat maar.' Geef ik dan toe.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik grinnik. 'Zo moeilijk kan het toch niet zijn.' zeg ik dan en kijk in mijn boek. 'Wow, dat is lang geleden! En dit boeit me niet en wat kan je hier later mee doen? Niks.' Zeg ik dan en sla het boek dicht. 'Wat gaan we doen in deze, leuke, gezellige, wiskunde les?' vraag ik dan aan Antz, maar het laatste sarcastisch.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:02 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Ik tik even met mijn vinger op mijn kin en doe of ik hard nadenk. dan kijk ik naar het raar naast me en duw deze open. 'Hij heeft de absenten opgenomen toch?' Vraag ik terwijl ik mijn tas weer inpak en ook Naomi haar boek in haar tas mik. 'Dan gaan we ervandoor.' Ik gooi mijn tas voor me uit het raam en meteen hoor ik een zachte plof. we zaten immers op de eerste verdieping. Ik keek naar de leraar die met zijn geziht naar het bord stond en klim razendsnel uit het raar. 'Kom.''Grinnik ik nar Naomi als ik buiten sta en ik steek mijn hand uit om haar te helpen.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik grinnik pak mijn tas en loop naar het raam en pak zijn hand vast en klim uit het raam met mijn jurkje en hakkn, wat heel moeilijk en oncharmant gaat. 'Oke, dit moet er heel raar uitzien met een jurkje en hakken.' zeg ik dan lachend. 'Maar we zijn wel vrij van wiskunde. Wat gaan we doen? Of eerder gezegd, waar gaan we naartoe?' vraag ik hem dan grijnzend.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:14 ]

Ik grinnikte bij het zien van Naomi die uit het raam probeerde te klimmen, maar gelukkig had ze zelf ook al door dat het er heel oncharmant uit zag. 'Maar we zijn wel vrij van wiskunde. Wat gaan we doen? Of eerder gezegd, waar gaan we naartoe?' vraagt ze grijnzend als ze eindelijk naast me staat. Ik haal mijn schouders op, gooi mij rugtas om mijn schouder en begin wat te lopen. 'Als we maar bij ''Het pleintje'' uit de buurt blijven, want daar zit onze fanclub ofzo.' Ik kijk Naomi met een grijns aan. 'En nee, ik weet niet wat of waar dat pleintje is.' Ik haqd het ook maar gehoort.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik grinnik. 'Fan pleintje, serieus.' zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Wat denk je van starucks?' zeg ik dan met een wenkbrauwwiebel. 'Ik heb coffie nodig, want was s'ochtends te laat om nog wat te maken.' zeg ik dan lachend en pak Antz hand vast en sleur hem mee. 'Ik heb er op de heenweg een gezien. Je hebt toch wel zin om daar naar toe te gaan of wil je liever ergens anders heen?' zeg ik dan en kijk hem vragend aan.

'Fan pleintje, serieus.' zegt ze met opgetrokken wenkbrauwen ik ik knik lachend. 'Het is mij ook wel verteld. en het word gerunt door de ''populaire'' mensen.' lach ik nog harder. Ik vond het allemaal wel grappig. Dan steld ze voor om naar de starbucks te gaan en meteen sleurt ze me mee. 'Ik heb er op de heenweg een gezien. Je hebt toch wel zin om daar naar toe te gaan of wil je liever ergens anders heen?' Vraagt ze dan toch maar. 'Als jij trakteerd.' Zeg ik speels.

Naomi "Jenna" Grenhold

'Ik trakteer.' zeg ik dan lachend. 'Je mag er zelfs 2, maar met jouw auto of met de mijne? Mijn mooie roze.' zeg ik dan met wenkbrauwwiebel en kijk hem lachend aan.

Meteen schud ik mijn hoofd, we gaan wel met mijn mooie rode lamborghini.' Grinnik ik. 'Ik bedoel, hij past nu eenmaal mooi bij mijn broek.' Grijns ik en ik kijk even naar mijn rode skinnyjeans. We lopen het schoolplein op en mijn auto is de eerste die opvalt, ookal is die zo laag. Ik vis mijn sleutels uit mijn broekzak en druk op het knopje van de afstandsbediening en meteen zie ik de koplampen knipperen.

Naomi "Jenna" Grenhold

Mijn roze auto en Antz rode lamborghini vallen meteen op. 'Ik wil ook een nieuwe auto, maar ik weet nog niet wat voor een en wat voor kleur.' zeg ik dan bedenkelijk. 'En hij matcht inderdaad je broek.' zeg ik dan lachend en stap in bij de bijrijderskant. 'Misschien wil ik ook wel een Lamborghini.' zeg ik terwijl ik Antz zijn auto bewonder. 'Deze is erg mooi.' zeg ik dan en ga dan recht zitten.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:43 ]

Noami verteld dat ze ook een nieuwe auto wilt maar nog niet welke kleur, als ze ook aan een lamborghini denkt. 'Zolang je maar geen Roze neemt.' zeg ik meteen en start de auto. Ik kijk even in mijn achteruitijkspiegel of er geen een of andere idioot langsloopt druk de koppeling in en rij met een beweging de auto uit het pakeervak om vervoglens enrom hard op te trekken en de pakeerplaats af rij. De auto maakt zoveel geluid dat ik via mijn achteruitkijk spiegel al meteen mensen hun hoofd uit de ramen van de klaslokalen zie steken om te kijken wat het was.

Naomi "Jenna" Grenhold

'Hier kan ik wel aan wennen.' zeg ik dan lachend als ik het geluid hoor en de mensen zie kijken. Als we van de parkeerlaats zijn afgereden zeg ik hem waar we naartoe moeten.

'Hier kan ik wel aan wennen.' zegt ze lachend en ik grijns. ' waarom denk je dat ik deze auto gekocht heb, echt niet omdat die zo goedkoop was hoor.' Ik heild ervan als mensen achterom keken omdat ik langs reed. en dan niet omdat ik in de auto zat. maar voor de auto. Noami begelijd me naar de starbucks en met gemak zoef ik door alle straten heen en pakeer de auto pal voor de deur van de koffiezaak.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik grinnik en stap uit de auto. Ik pak mijn tas en doe die om zijn schouder, als Antz de auto heeft dicht gedaan haak ik mijn arm in de zijne en sleur hem mee naar binnen. 'Wat mag het zijn?' vraag ik dan aan Antz als we binnen staan en ik hem heb losgelaten. Gelukkig heeft nog niemand ons herkend.

ik kijk even bedenklijk naar het bord, ik kwam hier te weinig om te weten wat nou precies wat was. 'Kies jij maar wat lekker voor me uit.' besloot ik uiteindelijk toen ik besefte dat ik echt niets kende en me sterk afvroeg wat een frappucion was.