• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...

Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

Rooster:

8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

Regels:

- Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

Rollentopic

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Alison Love
    Ik sta op, ik ben al klaar met al het school werk. Dus de leraar laat me gaan. Ik wil richting het muzieklokaal, daar is het altijd rustig maar dan kom ik Naomi en Antz tegen. 'O.. Hoi,' zeg ik met een glimlaxh. Ze zitten ook in het lokaal.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:37 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik ga vlug achter het keyboard staan en lach naar Antz. 'Welke liedje wil je spelen?' dan zie ik een meisje waar ik de naam nog niet of al van vergeten ben. 'Euuuhh, hoi.' zeg ik dan toch maar en kijk weer naar Antz. 'Welk liedje?'

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik herken het meisje van tijdens spaans, maar ik ben altijd zo slecht in namen, dat ik die van haar ook weer vergeten ben. 'Vas Happenin'?' Grijns ik en ik schiet in de lach als ik naar Naomi kijk die alweer vraagt welk liedje we spelen. Ik haal mijn schouders op. 'Niet iets van onszelf, want ik weet zekker dat dan heel de school straks hier staat.' mompel ik en vraag dan of we Not Over You van Gavin Degraw zullen doen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Alison Love
    Ze gaan een nummer spelen. Not over you is zo'n fijn nummer om te zingen. Ik zing graag, dat weet alleen helemaal niemand dus ik ga gewoon aan de kant zitten met een gitaar die ik stem.

(Hoi mensjes! Iemand zin om met Ruby of Saphire te praten?)

We've lived in the shadows for far too long.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik lach en knik en begin op het keyboard en begin meteen met zingen, ik was dan ook lead zangeres dus kon ook wel goed zingen en kijk dan naar Antz die ook begint.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:50 ]

Noami zet al eerste ik en ik volg meteen. Mijn vingers glijden over de snaren en val ook in met mijn stem. Ik sloot mijn ogen en voor een moment leek het wel even of we terug op het podium stond. Maar het was te stil. Bijna verdrietig opende ik mijn ogen en haalde met gemak de hoge noten.

Alison Love
    Zonder dat ik er erg in heb begin ik mee te zingen, terwijl ik de gitaar aan het stemmen ben.

Naomi "Jenna" Grenhold

Ik kijk naar het meisje als we klaar zijn. 'Kom eens.' zeg ik tegen haar en zet haar met haar gitaar achter een microfoon. 'We doen nog een liedje.' zeg ik dan tegen Antz. 'En jij.' en ik kijk nar het meisje. 'Probeer wat harder te zingen.' zeg ik dan grijnzend en kijk naar Antz.

Alison Love
    Ik kijk op. 'Wat?' breng ik verbaasd uit. Ik word achter een microfoon gezet. Ik ben een nerd, geen zangtalent. 'Ik ehh.. Oke,' zeg ik dan, en ik glimlach. 'Welk liedje?'

Naomi "Jenna" Grenhold

'Jij mag kiezen ik heb je hier naartoe gesleurd, dus.' zeg ik dan lachend en kijk haar dan serieus aan. 'Welk liedje?'

Ik kan er niets aan doe maar schiet in de lach als het mesije zo plots achter de microfoon word gezet door Naomi en ze zecht dat ze wat harder moet zingen.
    Gewoon omat ik haar gewoon totaal niet had horen zingen.
    Grijnzend kijk Naomi mij aan waardoor ik nog hader begin te lachen.ÓKe, sorry kom welk nummer?' Grinnik ik na. terwijl ik mijn gitaar wat better afstem.

Alison Love
    Ik mag het nummer uitzoeken! 'Ehmm.. Kennen jullie het nummer,' even twijfel ik of ze mijn muzieksmaak slecht vinden. 'How to save a life, van The Fray.'

'Zullen we wat vrolijkers doen?' vraag ik meteen. Ik kon er neits aan doen, maar ik had plots zin om los te gaan, niet om zielige liedjes te zingen. Meteen pakte ik mijn nogsteeds halfvolle starbucks bekker die ik had meegenomen en op een tafeltje had gezet en nam een grote slok van mijn eige chocolade hemel.
    Ik wist wel dat Naomi had gezecth dat het meisje het numme ruit mocht kiezen, maar ik wilde het echt niet.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:13 ]

Alison Love
    O... Iets vrolijkers. Ik wend mijn hoofd af, weer verkeerd gekozen Alison. 'Kom jij dan maar met een nummer,' stel ik vor.