• Helleuw iedereen.
    Aan de titel zie je al genoeg hoop ik =)
    Nou ik zelf ben bezig aan een paar story's maar die staan nog niet online.
    Ik heb al een soort verhaallijn in mijn hoofd. maar die vertel ik maar pas als je meedoet.

    Als je wilt deelnemen vul dan even dit lijstje in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Hoeveel je online bent op Quizlet:
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke?
    Heb je veel ervaring?
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij?


    Als ik je aanvaard dan zal ik je een privebericht sturen met de details.

    Bedankt =)


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Niemand? ;$


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Ik zou wel willen, maar ik merk dat ik de laatste tijd gewoon heel weinig schrijf, en dat kan ik je niet aandoen.
    Maar bij deze, het topic omhoog gekickt,


    Alleen maar tranen van geluk

    Naam: Demi
    Leeftijd: 12
    Hoeveel je online bent op Quizlet: Elke dag wel (:
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? Niet dat ik weet, misschien dat dat nog later kan komen.
    Heb je veel ervaring? Euh, waarmee?
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij?
    Zolang het maar niet over JB, Tokio Hotel of 1D[[Als 1D beroemd is] , vind ik het goed.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oops, dubbel ;x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tja, ik wil dolgraag samen schrijven alleen is het klote dat ik volgende week de hele week op vakantie ben.. Toch maar erop wagen.

    Naam: Marina
    Leeftijd: 16
    Hoeveel je online bent op Quizlet: Elke dag sws wel
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? morgen t/m 18 aug
    Heb je veel ervaring? Jup :Y)
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij? Hp, onbekende personen, hungergames. Ben voor alles wel in behalve 1D en JB :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Europe schreef:
    Naam: Demi
    Leeftijd: 12
    Hoeveel je online bent op Quizlet: Elke dag wel (:
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? Niet dat ik weet, misschien dat dat nog later kan komen.
    Heb je veel ervaring? Euh, waarmee?
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij?
    Zolang het maar niet over JB, Tokio Hotel of 1D is, vind ik het goed.


    Ow boy, en ik was vanplan om One direction te doen ;'D omdat ik namelijk denk dat onbekende personen verhalen niet echt zo veel gelezen worden..


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Misschien wil ik met je schrijven , als ik de verhaallijn leuk vind!


    Naam: Mara
    Leeftijd: 17
    Hoeveel je online bent op Quizlet: Elke dag een paar keer wel!
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? Nee ik kan elke dag...
    Heb je veel ervaring? Ja, ik heb zelf twee verhalen geschreven, één loopt nog. En ik ben ook co- writer van een andere story..
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij? One Direction yeaaah.


    Fashion is a girl's best friend.

    Naam: Naomi
    Leeftijd: 14
    Hoeveel je online bent op Quizlet: Elke dag
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? Nee ik kan elke dag wel
    Heb je veel ervaring? Ja hier op quizlet heb ik 2 verhalen en ben er van 4 co-auteur. Thuis heb ik ook nog schriften vol met allerlei verhalen.
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij? One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Ghylène
    Leeftijd: 16
    Hoeveel je online bent op Quizlet: bijna iedere dag
    Zijn er misschien dagen dat je echt geen tijd hebt om aan de story te schrijven? Zo ja de welke? Nee, ik kan iedere dag alleen niet elke dag op het zelfdetijdstip
    Heb je veel ervaring? Niet heel veel op Quizlet want daarop ben ik nog bezig met mijn 1e verhaal. Veder schrijf ik vaak verhalen thuis die mijn vriendinnen helemaal geweldig vinden.
    Over wie of wat zou je graag willen schrijven met mij? Ik vind alles goed,, vooral one direction


    ik wil dit echt super graag !!
    maar ik ben waarschijnlijk al te laat (huil)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:57 ]