• Waar hebben ze een beetje sieraden voor een redelijke prijsje? Online mag ook (:
    Dus geen kettingen met één hangertje die 13 euro kost.


    - Ebay
    - Primark
    - Kijkshop

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ebay (:


    To infinity and beyond •

    Ik wou net neerzetten, geen Ebay. Ze hebben daar echt vrijwel niks D: Of nouja, ik ging zoeken en kreeg allemaal maar lelijke. Op de .nl de .com de .co.uk etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik haal mijn ringen en armbanden bij de H&M (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Kijkshop
    Lucardi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Endure schreef:
    Ik wou net neerzetten, geen Ebay. Ze hebben daar echt vrijwel niks D: Of nouja, ik ging zoeken en kreeg allemaal maar lelijke. Op de .nl de .com de .co.uk etc.


    Ik heb laatst allemaal vintage sierraden gekocht, er is onwijs veel daar hoor .. waarschijnlijk kijk je niet goed.


    To infinity and beyond •

    Prim schreef:
    Kijkshop
    Lucardi


    Lucardi? Is dat een gewone winkel, merk of online ding?

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik heb laatst allemaal vintage sierraden gekocht, er is onwijs veel daar hoor .. waarschijnlijk kijk je niet goed.

    Hmm, klinkt goed, enig idee waar je op zocht?
    Ik zocht verenkettingen en kwam namelijk echt lame dingen tegen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er via fb besteld en ze vallen echt heel goed mee van prijs (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Forever21 heeft heel veel sieraden van 1.60 (: De verzendkosten zijn 6 euro, dus ik weet niet hoeveel je wilt bestellen..

    In gewone klerenwinkels, aan rekjes bij de kassa meestal.
    Als je echt al wat echter wil kan je naar Twice as Nice gaan. Da's mooi, echt en sommige zijn ook vaak nog betaalbaar. Rond 20 euro ook en zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kan bij de Claires kijken. (:


    What's so bad about being different?

    Als ik bij de primark kom, koop ik altijd genoeg sieraden voor de rest van mn leven :3. Verder maak ik zelf vaak sieraden.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Endure schreef:
    (...)
    Hmm, klinkt goed, enig idee waar je op zocht?
    Ik zocht verenkettingen en kwam namelijk echt lame dingen tegen.


    Ik typte gewoon 'vintage' voor hetgeen wat ik wilde, en toen heb ik deze ketting gekocht. Alleen een andere, want ik heb er 1.67 voor betaald.


    To infinity and beyond •

    Kermit schreef:
    Als ik bij de primark kom, koop ik altijd genoeg sieraden voor de rest van mn leven :3. Verder maak ik zelf vaak sieraden.


    Tsja, ben sowieso van plan nog een keer naar de primark te gaan :P Weet alleen niet of ze daar op het moment leuke dingetjes verkopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Tsja, ben sowieso van plan nog een keer naar de primark te gaan :P Weet alleen niet of ze daar op het moment leuke dingetjes verkopen.

    Er zit altijd wel iets bij (:.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Bij Attitude Holland hebben ze btw ook veel.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.