• Die heb ik net gehad en omg wat smaakt die hemels!:D


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Ik vond Lion echt lekker (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Die M&M is het best, en oreo was ook erg lekker :9~


    As travars

    Ik vind de Twix ontzettend tegenvallen. Ik bekritiseer de reclame ook de hele tijd. De Mars overheerst. -ik werk bij de Mac- Je moet er marsnuggets en marssaus in gooien, dan gaat al snel de Mars overheersen. Ik vind hem echt niet lekker.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meh, ik vind bosbessen altijd het best, maar die was er deze zomer niet! D: Anders neem ik altijd m&m. Ik had die Twix McFlurry wel gehad, hij is lekker maar hij valt toch tegen als je die reclames ook ziet.

    Hmm, ik probeer wel eens nieuwe smaken. Maar uiteindelijk blijft M&M's toch altijd mijn favoriet.


    Tell me about it, stud.

    Altijd als ik een McFlurry neem, dan neem ik M&M's, hoe graag ik de ander wil proeven. Niets kan tegen McFlurry M&M op, namelijk. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nu heb ik nog meer honger D:
    Whyyyyy!?


    yeehh

    Ik vond hem enorm tegenvallen. De volgende keer houd ik het gewoon bij mijn oude, vertrouwde McFlurry stroopwafel :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Caulfield schreef:
    Die M&M is het best, en oreo was ook erg lekker :9~


    26 - 02 - '16

    Ik had hem gisteren en hij is echt lekker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis de McFlurry Cornetto =( Die was echt HEMELS! Maar stroopwafel is ook wel lekker.
    Die van Twix trekt niet mijn aandacht, dus die hoef ik niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik wil hem nog een keer eten. Omnomnom.

    Mijn favorieten zijn M&M, Lion en Rolo. (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik wil hem nog een keer eten. Omnomnom.

    Mijn favorieten zijn M&M, Lion en Rolo. (:


    Ik heb de rolo nog nooit gehad. *le cry*


    26 - 02 - '16