• Iedereen kent het gevoel wel wanneer je een nieuwe username wilt nemen en deze opnieuw bezet is.

    Welke usernames hadden jullie graag gehad, maar zijn jammer genoeg bezet door eendagsvliegjes of andere users?

    Ik vind het zo dom dat ik Flyleaf, Disturbed, Paramore en Belle niet kan nemen. Stiekem had ik ook graag Obliviate gehad, maar ik gunde mijn vriendin die wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Lol, dit topic komt van 9 Augustus :3

    Yes? ...

    FabiLouis schreef:
    hadheb ik met Lullaby, Katniss, Peeta, Primrose, Everdeen, Gale en *Mockingjay*
    Mockingjay en Lullaby wil ik echt zo graag hebben.
    Oh ja Lullaby wou ik ook. Ik heb soms ook dat ik een naam wil die intyp om te merken dat hij bezet is om dan een déja vu te krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genoeg. Ik wou Cinna hebben, haha. :'D
    En Depp.
    Mja. Ik ben ook zeer blij met Barnabas! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb toch nooit inspiratie voor een gebruikersnaam(no_chears)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik had eerst een rare naam die gek genoeg niet bezet was moest wel de naam veranderen. En ik wou mij naam veranderen was hij bezet dan maar XMissMarije,
    Vind het zonde dat mensen vele namen kiezen

    Ik wilde Loki, maar ik ben best blij met mijn naam (:


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Paramore en Flyleaf _O_-

    Ik wilde er zoveel nemen. Gelukkig heb ik deze Username op tijd kunnen nemen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    TheBronx was al ingenomen, dus ik nam gewoon Bronx :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik wilde Camille maar die was bezet en Kamille ook. Maar binnen een paar dagen ga ik Camile nemen!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    LacunaCoil schreef:
    Paramore en Flyleaf _O_-

    Ik wilde er zoveel nemen. Gelukkig heb ik deze Username op tijd kunnen nemen.
    Hihi gelukkig heb ik dan de oude naam van Flyleaf kunnen nemen en die lag me zelf beter dan Flyleaf zelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blueberry of Chapter

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:29 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had graag Nazgûl of Isildur willen heten.. Maar ja, Skedaddle is ook goed :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.