• Iedereen kent het gevoel wel wanneer je een nieuwe username wilt nemen en deze opnieuw bezet is.

    Welke usernames hadden jullie graag gehad, maar zijn jammer genoeg bezet door eendagsvliegjes of andere users?

    Ik vind het zo dom dat ik Flyleaf, Disturbed, Paramore en Belle niet kan nemen. Stiekem had ik ook graag Obliviate gehad, maar ik gunde mijn vriendin die wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hehehe, ja af en toe. Maar ik verzin ook wel weer andere.


    SLOAN.

    Ik wilde wel die van Chiaar, die had echt goede bedacht.


    SLOAN.

    Nog nooit gehad. Ik ben dan ook heel blij met mijn username. Er was wel eens iemand boos geworden dat ik deze username net genomen hsd toen zij dat wilde doen, maar diegene is volgens mij niet meer actief.
    Ik vind het wel enorm vervelend dat sommige elke 2 weken hun naam veranderen en elke leuke inpikken, om ze vervolgens nooit meer terug te nemen. Zo zijn er echt heel veel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog nooit gehad. Ik ben dan ook heel blij met mijn username. Er was wel eens iemand boos geworden dat ik deze username net genomen hsd toen zij dat wilde doen, maar diegene is volgens mij niet meer actief.
    Ik vind het wel enorm vervelend dat sommige elke 2 weken hun naam veranderen en elke leuke inpikken, om ze vervolgens nooit meer terug te nemen. Zo zijn er echt heel veel.
    Ja dat vind ik ook echt vervelend, maar de meeste wou ik echt al heel lang terug. Ik heb ook Passerby genomen omdat Flyleaf weg was en ik ben echt bijna twee jaar lang Passerby geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wou mijn username eigenlijk met een J inplaats van een Y. Maar ja die was al in gebruik door een user die nooit meer online was.
    Maar wat ik ook jammer vindt is dat ik geen trema op de eerste 'e' kon zetten.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 18:36 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb mijn eerste twee (Nica en Winterwerp) echt maaaanden volgehouden, maar op den duur wordt je het wel zat, ja. Dus toen koos ik voor Closer, waar ik spijt van kreeg, maar toen Neuer, en nu Zonderland. En ik hou van ze allemaal :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik wilde eerst Mysterion of TheCoon, maar die waren allebei gezet. Dat was trouwens snel opgelost door achter Mysterion een s te plakken.


    Searching heavens for another earth

    Ik wilde laatst Higurashi als naam, maar er is al een Higurashi1 en dat vind ik het een beetje lullig eerlijk gezegd. :')

    Bij Zorro, want de dag voordat ik hem wilde nemen, was ie bezet. Pff.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nazgûl, Isildur of Serpensortia. Zo hatelijk als ze steeds bezet zijn..
    Of toen ik mijn oude username terug wou nemen was ie ook al bezet >.<

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:12 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pippin en Primrose, grrr.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Squido schreef:
    Nazgûl, Isildur of Serpensortia. Zo hatelijk als ze steeds bezet zijn..
    Of toen ik mijn oude username terug wou nemen was ie ook al bezet >.<

    Hè, hoe kan dat nou? Je kan geen username van een ander nemen, ook geen oude.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nutella


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Kermit schreef:
    Nutella

    Die van jou is leuk! mwhehee:9~


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Ik had dat met Metal, Cat en Slipknot =.=


    26 - 02 - '16