• Iedereen kent het gevoel wel wanneer je een nieuwe username wilt nemen en deze opnieuw bezet is.

    Welke usernames hadden jullie graag gehad, maar zijn jammer genoeg bezet door eendagsvliegjes of andere users?

    Ik vind het zo dom dat ik Flyleaf, Disturbed, Paramore en Belle niet kan nemen. Stiekem had ik ook graag Obliviate gehad, maar ik gunde mijn vriendin die wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Primrose,Goldsworthy en Everett.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:43 ]


    What's so bad about being different?

    Ik had dat met Primrose, Everdeen, en Heartbeat. En de laatste is al op zoveel manieren gebruikt dat ik niet eens meer weet of ik er nog mee zou kunnen spelen om hem iets anders te maken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Foals lol
    En Poynter had ik ook graag gewild, maar verder ben ik wel blij met mijn eigen, vooral met Moriarty :3


    As travars

    Sake schreef:
    Renegade. Daar baalde ik echt van.

    I'm so sorry.
    Ik wou graag Alaska en Lighthouse.
    En nog een hele hoop.
    Constellations was gewoon te lang voor Q, waardoor ik die ook niet kon nemen.

    ik ken het gevoel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had dat met Wanderer en toen had ik er maar een r achter geplakt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    hadheb ik met Lullaby, Katniss, Peeta, Primrose, Everdeen, Gale en *Mockingjay*
    Mockingjay en Lullaby wil ik echt zo graag hebben.


    -

    Ik wilde een keer héél graag Secretus, want die was nog niet bezet (en dat is hij waarschijnlijk nog steeds niet), maar dat naam-ding zei van wel. -.-' Toen nam ik maar Maanling en nu ben ik weer sinds een aantal maanden Wiarda.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nah ik ben al best een tijdje Frankenstein haha. Ik wou eerst Dracula maar die was al bezet.

    Invaesion schreef:
    (...)
    I'm so sorry.
    Ik wou graag Alaska en Lighthouse.
    En nog een hele hoop.
    Constellations was gewoon te lang voor Q, waardoor ik die ook niet kon nemen.


    Lol, dit topic komt van 9 Augustus :3


    Tijd voor koffie.

    Ben nu tot nu toe tevreden met deze naam, maar ik ken jouw gevoel wel.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MissNifong schreef:
    PewDiePie
    Elphaba

    Whoops. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:17 ]

    Ik heb trouwens altijd dit probleem. ALLE namen die ik wil zijn ALTIJD bezet. Dus ik moet altijd iets anders vinden. :c

    Loki, Thor, Everdeen, Gryffindor :c


    Alis volat propriis.

    Panini schreef:
    Had ik met Dreamcatcher, PetraPan en Everdeen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis