• Ja, we hebben nu alweer de modverkiezingen gehad en de bètaverkiezingen zijn nog steeds bezig, en daar zit de o, zo bekende vraag bij: Noem drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf.

    Nou was ik benieuwd; wat vind jij je beste eigenschap? Wat springt er nou bij jou uit, dat niet te missen valt, èn je bent er trots op?

    Bij mij is dit mijn willens en wetens positieve instelling. Ja, ik kan soms wat zeurderig overkomen op het forum, maar als er iets is wat ik haat, dan is het wel een negatieve sfeer. Maakt niet uit of dit nou een negatieve opmerking is over jezelf, of over een ander, òf gewoon rotsfeer, mijn hoofd kan er gewoon niet tegen.
    Iets in mij wil dit het liefst bij de kop pakken en (half letterlijk, half figuurlijk) in een praatgroep zetten. :')
    Ik kan soms ook wel eens (lichtelijk tot zwaar) geïrriteerd raken van negatieve opmerkingen van iemand, die (bijvoorbeeld) niet tevreden is over zijn/haar uiterlijk.
    Wat ik dan ook heel graag uit de weg ga, zijn ruzie's. Discussie; die voer ik maar al te graag, maar als het uitloopt tot een ruzie, ben ik weg. :') (Maar dan is het grote kans dat ik later terugkom om het op te lossen ;P)
    Wat ik hier dan positief aan vind? Ik kan me, naar mijn idee, heel goed door negatieve dingen heenslaan. Ik ga (over het algemeen) makkelijker met afwijzingen om, dan andere mensen die ik ken. Ook weet ik mensen vaak wel op te vrolijken, met de meest vreemde dingen. :')
    Ik heb laatst ook twee mensen die ik goed kende verloren. Het was een getrouwd stel, en de vrouw was zelfs de beste vriendin van mijn moeder. Tijdens de begrafenis heb ik staan janken, (dat wil je niet weten,) maar ik moest steeds maar denken: 'Zij hebben het meest geweldige leven gehad, en ze hebben alle kansen genomen die ze konden nemen.'

    Lol, lekker lulverhaal :Y)
    En? Wat is jullie meest positieve eigenschap? ^^

    Waarom ik dit om kwart voor twee (normale tijd, niet Q-tijd) hierop zet? Omdat mijn hoofd weer eens te vol zit, wat dan een van slechte eigenschappen is :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Agnus schreef:
    (...)
    Ik weet um al.. Ik bekijk problemen altijd van twee punten. Dus niet alleen vanuit een meisjeskant, telt dit?

    Je bedoelt dat je als buitenstaander naar een onderwerp kan kijken en niet meteen met je eigen oordeel er overheen walst? ^^
    Dat is namelijk een positieve eigenschap. Als bemiddelaar (niet alleen hier, maar ook in reallife) is dat een groot voordeel.
    Die moeten namelijk niet meteen bij een kant gaan staan en vanuit dat punt het oplossen, maar vanuit 'het midden'. :')

    Ik lul weer te veel x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat ik geheimen nooit doorvertel :3


    yeehh

    Mysteria schreef:
    (...)
    Je bedoelt dat je als buitenstaander naar een onderwerp kan kijken en niet meteen met je eigen oordeel er overheen walst? ^^
    Dat is namelijk een positieve eigenschap. Als bemiddelaar (niet alleen hier, maar ook in reallife) is dat een groot voordeel.
    Die moeten namelijk niet meteen bij een kant gaan staan en vanuit dat punt het oplossen, maar vanuit 'het midden'. :')

    Ik lul weer te veel x'D

    Mooh ik wals er vaak wel mijn mening over heen maar ik kijk het wel van twee kanten. Bv als er een relatieprobleem is hier op Q ofso dan kijk ik vaak naar de andere kant ook en ben vaak voor de ander wel maar dat terzijde.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik denk dat ik betrouwbaar bent en flink geduld heb om lul verhalen van vriendinnen aan te horen.


    -

    Goh, dat is een moeilijke. Even denken...
    Laat me met een grote tegenzin zeggen dat ik creatief en behulpzaam ben.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”