• Ja, we hebben nu alweer de modverkiezingen gehad en de bètaverkiezingen zijn nog steeds bezig, en daar zit de o, zo bekende vraag bij: Noem drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf.

    Nou was ik benieuwd; wat vind jij je beste eigenschap? Wat springt er nou bij jou uit, dat niet te missen valt, èn je bent er trots op?

    Bij mij is dit mijn willens en wetens positieve instelling. Ja, ik kan soms wat zeurderig overkomen op het forum, maar als er iets is wat ik haat, dan is het wel een negatieve sfeer. Maakt niet uit of dit nou een negatieve opmerking is over jezelf, of over een ander, òf gewoon rotsfeer, mijn hoofd kan er gewoon niet tegen.
    Iets in mij wil dit het liefst bij de kop pakken en (half letterlijk, half figuurlijk) in een praatgroep zetten. :')
    Ik kan soms ook wel eens (lichtelijk tot zwaar) geïrriteerd raken van negatieve opmerkingen van iemand, die (bijvoorbeeld) niet tevreden is over zijn/haar uiterlijk.
    Wat ik dan ook heel graag uit de weg ga, zijn ruzie's. Discussie; die voer ik maar al te graag, maar als het uitloopt tot een ruzie, ben ik weg. :') (Maar dan is het grote kans dat ik later terugkom om het op te lossen ;P)
    Wat ik hier dan positief aan vind? Ik kan me, naar mijn idee, heel goed door negatieve dingen heenslaan. Ik ga (over het algemeen) makkelijker met afwijzingen om, dan andere mensen die ik ken. Ook weet ik mensen vaak wel op te vrolijken, met de meest vreemde dingen. :')
    Ik heb laatst ook twee mensen die ik goed kende verloren. Het was een getrouwd stel, en de vrouw was zelfs de beste vriendin van mijn moeder. Tijdens de begrafenis heb ik staan janken, (dat wil je niet weten,) maar ik moest steeds maar denken: 'Zij hebben het meest geweldige leven gehad, en ze hebben alle kansen genomen die ze konden nemen.'

    Lol, lekker lulverhaal :Y)
    En? Wat is jullie meest positieve eigenschap? ^^

    Waarom ik dit om kwart voor twee (normale tijd, niet Q-tijd) hierop zet? Omdat mijn hoofd weer eens te vol zit, wat dan een van slechte eigenschappen is :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)

    Wat jammer nou dat dat het enige foute antwoord is op deze vraag :')
    Kijk anders eens naar andere reacties, weet je zeker dat je niet heel erg vriendelijk bent, of dat je heel sociaal bent, of dat je een hele goede vriendin bent?


    Vriendelijk? Ik ben hartstikke asociaal. Sociaal ook niet, meestal sluit ik mezelf op met mijn laptop en als iemand om iets vraagt om te halen als ik er toch ben, doe ik dat niet (cat) Je moet mij ook niet vertrouwen, want ik kan me bek nooit houden 8D Ik zeg wat ik denk en daarbij geef ik maar de helft van de tijd om de gevoelens van anderen. Ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand moet steunen, dan ga ik domme reacties geven.. Gheghe :3

    Sagitta schreef:
    Ik denk dat dat vooral betrouwbaar is. Ik ben een zwijgend graf als men dat van me verwacht. ^^

    Ik denk toch wel dit.
    Ik weet het niet zeker in ,ik ben hier ook slecht in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Buttzville schreef:
    (...)

    Vriendelijk? Ik ben hartstikke asociaal. Sociaal ook niet, meestal sluit ik mezelf op met mijn laptop en als iemand om iets vraagt om te halen als ik er toch ben, doe ik dat niet (cat) Je moet mij ook niet vertrouwen, want ik kan me bek nooit houden 8D Ik zeg wat ik denk en daarbij geef ik maar de helft van de tijd om de gevoelens van anderen. Ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand moet steunen, dan ga ik domme reacties geven.. Gheghe :3

    Maar volgens mij ben jij wel een trouwe vriendin. (Als ik zo even naar jouw vriendschap tussen Sevda en jij kijk.)
    En dat is wel een goede eigenschap hoor :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Maar volgens mij ben jij wel een trouwe vriendin. (Als ik zo even naar jouw vriendschap tussen Sevda en jij kijk.)
    En dat is wel een goede eigenschap hoor :3


    Maar dat is dan ook de enige, mehehe ^^

    I'm just fucking awesome! :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Buttzville schreef:
    (...)

    Maar dat is dan ook de enige, mehehe ^^

    Dat is er dus wel een :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg heel graag te horen dat ik grappig ben, maar daar staat weer tegenover dat dat voortkomt uit mijn impulsiviteit. Impulsief zijn is soms behoorlijk vervelend, vooral omdat je de rem niet op je woorden kan zetten.


    Searching heavens for another earth

    Behulpzaam, leergierig, open.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    3 goede; behulpzaam, altijd vrolijk en zorgzaam.
    1 slechte; Ongeduldig.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik neem iedereen zoals hij/zij is. Ik vooroordeel diegene niet:O


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Betrouwbaar :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben heel erg loyaal.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk dat ik wel aardig ben tegen mensen, ook als ik ze niet ken?
    En behulpzaam, denk ik...

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik kan geheimen bewaren(krul)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:50 ]


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Mysteria schreef:
    (...)

    Wat jammer nou dat dat het enige foute antwoord is op deze vraag :')
    Kijk anders eens naar andere reacties, weet je zeker dat je niet heel erg vriendelijk bent, of dat je heel sociaal bent, of dat je een hele goede vriendin bent?

    Ik weet um al.. Ik bekijk problemen altijd van twee punten. Dus niet alleen vanuit een meisjeskant, telt dit?


    Shit happens but pee happens a lot more.