• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Stornoway schreef:
    (...)

Landon Arthur van Gwendor
    "Tja. Dat willen ouders van meisjes meestal niet. Toen ik ridder was, werd er een meisje aan me uitgehuwelijkt maar ze wilde helemaal niet trouwen. Ik heb haar helpen ontsnappen uit het kasteel, maar het is mislukt en nu woont ze daar nog steeds, denk ik", mompelt Lance mijmerend. "Maar nu ga ik trainen. Ga je mee? Ik heb wel maar één zwaard... Je zou met een dolk kunnen vechten, maar aangezien je onervaren bent wil ik je dat niet aandoen."

[Komen Lance en Vanessa naar Lauren?]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

TheseWords schreef:
    (...)

[Als je dat leuk vind mag ze dat wel, een beetje zoals Morgana in Merlin!

Oh, en trouwens, het speelt zich ook af in een andere wereld hea, dus kan het ook dat er écht zwarte magie is]

Ik wilde Landon eerst Lancelot noemen maar het ging zo faal zijn als ik dan "Lancelot Arthur" had. En ik ging hem biiiijna Pendragon noemen met zijn achternaam. Dan zou ik like een afstammeling van Arthur hebben... Maar Guinevere heeft nooit een kind van hem gekregen en hij is dood zonder te hertrouwen, dus dat klopt langs geen kanten. :/

help

Demi1309 schreef:
    (...)

[Komen Lance en Vanessa naar Lauren?]

I have no idea. What do you say?

help

Stornoway schreef:
    (...)

I have no idea. What do you say?

[Ik vind het prima, maar ik weet niet wat Europe daar van vindt. Dus kies maar]

Vanessa Jessica Mattews
    Ik schrik op uit mijn gedachten en zeg 'Oh, eh oké. En ja lijkt me leuk' Dan zegt Julia op een geïrriteerde toon iets en dan loopt ze weg. Een moment denk ik dat ik haar achterna moet, maar al snel bedenk ik me. Ze weet de weg hier goed genoeg. 'En ik kijk wel eerst even' vervolg ik glimlachend

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:44 ]

That is a perfect copy of reality.

"Huh? Wat?", mompelt Lance als hij naar Julia kijkt. Ze loopt weg voor hij nog iets kan zeggen en hij haalt zijn schouders op.
    Ze draait vast wel bij. Nog altijd even aangebrand als anders.
    "Is goed", zegt hij tegen Vanessa. "Ik ga eerst een tegenstander zoeken."

[Wie wilt er tegen Lancie vechten?]

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:43 ]

help

Demi1309 schreef:
    (...)

[Ik vind het prima, maar ik weet niet wat Europe daar van vindt. Dus kies maar]

[Mij maakt het niet uit (:]

That is a perfect copy of reality.

Stornoway schreef:
    "Huh? Wat?", mompelt Lance als hij naar Julia kijkt. Ze loopt weg voor hij nog iets kan zeggen en hij haalt zijn schouders op.

[Juul wil wel tegen hem vechten, als je het haar gaat vragen]

Stornoway schreef:

[Lauren wilt ook wel]

TheseWords schreef:
    (...)

[Juul wil wel tegen hem vechten, als je het haar gaat vragen]

Kaay. xd

"Ik ga het even aan Julia vragen, ik ben zo terug", zegt Lance tegen Vanessa, waarna hij achter Julia aan loopt.
    "Juul? Ik neem aan dat je geen zin hebt om nu te trainen? Zo nee, ik zoek nog een partner. Vanessa wilt kijken en ik ga niet tegen een boom staan vechten."

help

Demi1309 schreef:
    (...)

[Lauren wilt ook wel]

And why would she want that? *wbw*

help

[Omdat ze nu staat te oefenen op een boom.... -__- hahaha en lonely is]

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:46 ]

Demi1309 schreef:
    [Omdat ze nu staat te oefenen op een boom.... -__- hahaha en lonely is]

[XD Tegen een boom vechten... Ha, wat is dat toch leuk. xd Ik zou zeggen je kunt met Amelie praten, die is ook lonely, maar je gaat vast niet eventjes naar het paleis gaan, hé?]

help

Julia Bellamy
    'Dat hoorde ik ja' zei ik lichtelijk geïrriteerd toen hij zei dat Vanessa wou gaan kijken hoe hij trainde. 'Ik stond namelijk naast haar toen je naar ons toe kwam lopen. Of moet ik zeggen, toen je naar háár toe kwam lopen?' Waarom zei hij dan in hemelsnaam ons alledrie gedrag als hij me daarna negeert. Even wil ik sorry zeggen voor hoe ik nu overkom, maar dan bedenk ik me. Het is namelijk niet echt leuk om genegeerd te worden door je beste vriend ofzo.

[Als dat mag, tja dan doe ik het wel:) Mag je zomaar naar het paleis gaan? Stiekem zonder gezien te worden?]