• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Landon Arthur van Gwendor
    "Ik ben begonnen als schildknaap die nauwelijks een zwaard kon optillen. Nu loop ik er hele dagen mee op mijn rug", zegt Lance glimlachend. "Je vindt vast wel iets waar je goed in bent. Ik wil je best wel wat leren qua wapentechnieken of zo, hoor", voegt hij toe.

help

[Marthe, je bent verschrikkelijk. XD. Ik zit er al een tijd bij]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lauren Bella Smith

Ik glimlach als ik drie pijlen precies naast elkaar heb. Het is niet slim om de pijlen op een plek te schieten, want dan splijten je pijlen en dat wil ik niet. Ik loop naar de boom om de pijlen eruit te trekken en weer terug in mijn koker te stoppen. Het gefluit van de vogels maakt me blij. Lachend loop ik door naar een andere boom en pak mijn mesjes. Ik neem ze op een goede manier in mijn hand en mik weer op de andere boom.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

jaimyhoi schreef:
    [Marthe, je bent verschrikkelijk. XD. Ik zit er al een tijd bij]

Ik weet het... Zei ik niet tegen jou dat kaas awesome is? xd

help

Alison Love
    Ik glimlach naar hem, dit gaat nog leuk worden. Waarschijnlijk zullen ze me uitlachen, totdat ik hen op een dag zal verslaan dan lach ik hen uit. 'Heer Cruz, ik vind het beleefd van u om het te vertellen. Ik heb u en de mannen al meerdere malen zien trainen en weet hoe het er aan toe gaat,' zeg ik. 'Respect moet altijd verdient worden, dus ook mijn respect voor jullie als ik start als ridder.' en ik glimlach. 'Onderschat nooit iemand Heer Cruz. En ik neem uw aanbod graag aan.'

Stornoway schreef:
    (...)

Ik weet het... Zei ik niet tegen jou dat kaas awesome is? xd

[Elbrich bubbelplastic, ik zei random dancing, en toen zei jij kaas is awesome. Tegen Elbrich en mij xd]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Elbrich bubbelplastic, ik zei random dancing, en toen zei jij kaas is awesome. Tegen Elbrich en mij xd]

Awesomness. Wil er iemand die op het kasteel woont met Amelia die naar de trainingen aan het kijken is, praten?

help

Bo Cruz
    Door haar opmerkingen keek ik haar eerst verbaasd aan, waarna ik weer mijn best moest doen om niet te gaan lachen, iets wat heel goed gelukt was. 'Oké' antwoordde ik glimlachend 'Gaat u dan maar mee' zei ik, waarna ik haar voorliep naar de jongens. 'Mannen, deze meid hier wil met ons mee doen' zei ik toen we bij de andere ridders aan waren gekomen.

Vanessa Jessica Mattews
    'Ooit, ooit zal ik wel iets vinden waar ik goed in ben. En ik zou best wel wat wapentechnieken willen leren' zeg ik tegen Lance. 'Het gaat vast lang duren voordat ik het onder de knie krijg. Waarom hebben mijn ouders me dan ook nooit geleerd om met een wapen te kunnen omgaan' denk ik bij mezelf.

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:34 ]

That is a perfect copy of reality.

OH. IK BEDENK NET DAT ER VROEGER ZOGEZEGD HEKSEN BESTONDEN EN STUFF.

Ik neem aan dat Amelie niet betrokken mag zijn in de zwarte kunsten? ^^

help

Stornoway schreef:
    OH. IK BEDENK NET DAT ER VROEGER ZOGEZEGD HEKSEN BESTONDEN EN STUFF.

Ik neem aan dat Amelie niet betrokken mag zijn in de zwarte kunsten? ^^

[Als je dat leuk vind mag ze dat wel, een beetje zoals Morgana in Merlin!

Oh, en trouwens, het speelt zich ook af in een andere wereld hea, dus kan het ook dat er écht zwarte magie is]

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:33 ]

Europe schreef:
    Vanessa Jessica Mattews
    'Ooit zal ik wel iets vinden waar ik goed in ben. En ik zou best wel wat wapentechnieken willen leren' zeg ik tegen Lance. 'Het gaat vast lang duren voordat ik het onder de knie krijg. Waarom hebben mijn ouders me dan ook nooit geleerd om met welk wapen dan ook om te gaan' denk ik bij mezelf.

Landon Arthur van Gwendor
    "Tja. Dat willen ouders van meisjes meestal niet. Toen ik ridder was, werd er een meisje aan me uitgehuwelijkt maar ze wilde helemaal niet trouwen. Ik heb haar helpen ontsnappen uit het kasteel, maar het is mislukt en nu woont ze daar nog steeds, denk ik", mompelt Lance mijmerend. "Maar nu ga ik trainen. Ga je mee? Ik heb wel maar één zwaard... Je zou met een dolk kunnen vechten, maar aangezien je onervaren bent wil ik je dat niet aandoen."

help

TheseWords schreef:
    (...)

[Als je dat leuk vind mag ze dat wel, een beetje zoals Morgana in Merlin!

Oh, en trouwens, het speelt zich ook af in een andere wereld hea, dus kan het ook dat er écht zwarte magie is]

Wieeeee! Amelie is een heeeks! Wel nog niet lang, anders is het zo onlogisch dat ze nog nooit is kunnen ontsnappen.

help

William Riley Smith

Ik draai me om en kijk naar het meisje. Dan trek ik even een wenkbrauw op. 'In die kleding?' Ik kijk haar nadenkend aan en kijk Bo verbaasd aan. Waarna ik moeite moet doen mijn lach in te houden. 'Maar oké dan. Welkom,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik bekijk haar even. Zij en ridder? Nooit. Ik schud mijn hoofd en glimlach dan. Ik kijk Bo nog even verbaasd aan en ga dan weer door met trainen. Een meisje dus... Die is nieuw. Een jonkvrouwe nog wel.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Julia Bellamy
    Verbaasd keek ik naar Lance en Vanessa die nog steeds bij mij stonden maar deden alsof ik er niet meer bij stond. 'Besta ik niet meer ofzo, Lance, Vanessa?' vroeg ik lichtelijk geïrriteerd, waarna ik me omdraaide om weg te lopen. Heel leuk hoor, genegeerd worden door je beste vriend.

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:38 ]