• ik heb soms dat ik niet weet wie mij vrienden moeten zijn de ene heeft een hekel aan die de ander weer aan die en dan vind ik ze allemaal aardig hebben jullie dat ook?

    Vrienden kies je niet. Vrienden heb je gewoon. Het gaat erom dat jij met ze kan opschieten, niet dat zij met elkaar kunnen opschieten. Je moet je aandacht dus over hen verdelen. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Je moet sowieso niet kiezen. Het beste is (ik spreek uit ervaring) is er buiten blijven en gewoon normaal met ze blijven communiceren.


    26 - 02 - '16

    Ja, met twee vriendinnen was dat. Maar dat was echt overdreven..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kimmx schreef:
    Vrienden kies je niet. Vrienden heb je gewoon. Het gaat erom dat jij met ze kan opschieten, niet dat zij met elkaar kunnen opschieten. Je moet je aandacht dus over hen verdelen. (:


    Met dat eerste ben ik het niet eens met je, familie kies je niet maar je vrienden wel.

    Als ze echt je vriendinnen zijn zullen ze het voor je over hebben om een avond bij elkaar te zijn. Leg hun gewoon uit dat ze je niet moeten dwingen om te kiezen, dat je hun allemaal mag en dat het jammer is dat zij niet met elkaar kunnen op schieten maar dat jij daar ook weinig aan kunt doen.


    Physics is awesome

    FrenchDog schreef:
    ik heb zoiets heel soms maar meestal vinden ze elkaar na een paar keer samen toch wel aardig
    als het niet over gaat kun je gewoon met allemaal iets doen maar niet met z'n 4en

    en als ze dan vragen ''waarom ga jij met die om'' dan moet je zeggen ''die is aardig tegen mij dus ik ben aardig terug'' of ''ik mag die wel maar als jij die niet mag hoeft dat niet, wij kunnen in ieder geval wel vrienden blijven want wij mogen elkaar wel! ;p''

    zoiets werkt bij mij meestal ;p

    maar ik heb dat niet zo vaak


    nou bij mij dus niet ze pesten elkaar zelfs die 3 passen totaal niet bij elkaar en als ze me met een van hen hebben zien praten dan worden ze al boos

    Da's echt zo lastig! Ik kan ook iemand van mijn vriendengroep niet hebben, maar ja ik leg me erbij neer als we met zen allen afspreken. (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley