• Goedemiddag,

    ik ben nog relatief nieuw op deze website, maar het idee van rollen aanbieden aan lezers/schrijvers ken ik van een ouder forum, en ik heb het altijd erg leuk gevonden.

    Voor het eerste verhaal dat ik hier post heb ik drie rollen te vergeven, eerst zal ik kort uitleg geven waar het over gaat.

    De titel is ''Daughter - JB''
    Zoals in de kleine omschrijving bij het verhaal te lezen is draait het om een vraag: ''Mommy, who is my dadday?''
    Daarop volgt een verslag dat zeven jaar eerder begint en de vraag beantwoord. Het speelt zich af door heel de USA, genres zijn romantiek, avontuur en fanfiction.

    Let wel op, het is ook 16+.

    Maar goed, door naar de rollen. Zoals ik al zei, zijn er 3 rollen, en ze passen in het thema van de ''roadtrip''. Ik heb de volgende dames of heren nodig:
    * Twee uit California;
    * Een uit Kentucky.

    De aandacht voor de personages zal ongeveer gelijk zijn.

    Als je geintresseerd bent, zou je dan alsjeblieft dit lijstje in willen vullen? Het mag natuurlijk allemaal fictief zijn ;)


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Tattoo's en/of piercings:
    Extra:

    Alvast bedankt voor de intresse en de hulp!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:50 ]


    ''When I get to the bottom I go back to the top of the slide'' - Helter Skelter, The Beatles.

    Rol: Een uit Kentucky
    Naam: Mirabella Evelina
    Achternaam: Sinclair
    Leeftijd: 18
    Karakter: Mirabella is een meisje dat erg optimistisch en vrolijk is. Ze ziet alles positief in. Soms wat overdreven positief waardoor ze gevaren niet meer ziet. Ze heeft enkele ongelukken gehad en enkele keren dus in het ziekenhuis gelegen. Mirabella is zo positief omdat ze zichzelf heeft voorgenomen, na een vreselijke jeugd, om iets moois te maken van haar toekomst. Haar ouders waren gescheiden en haar zusje overleed op een leeftijd van 8 jaar aan een vreselijke ziekte. Mirabella heeft dit verlies nooit goed kunnen verwerken en praat er dan ook met niemand over. Verder is ze best wel rijk omdat ze een goede baan heeft en daar hard werkt.
    Uiterlijk:


    Tattoo's en/of piercings: Ze heeft een septum en snake bites
    Extra: Ze is model geweest.


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor je reactie! Ik zal je een berichtje sturen zodra Mirabella aan bod komt :)


    ''When I get to the bottom I go back to the top of the slide'' - Helter Skelter, The Beatles.

    Dankje ^^


    26 - 02 - '16

    Rol: Een uit California
    Naam: Devin Hades
    Achternaam: Sways
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter: Devin is een stugge jongen en komt vaak nors over. Hij is niet gemakkelijk om bevriend mee te worden, maar als je bevriend met hem wordt merk je dat hij heel aardig is en beschermend is. Hij heeft altijd een nors uiterlijk om zijn zwaktes te verstoppen voor andere mensen. Hij komt uit een groot gezin en is de oudste. Hij heeft vaak voor zijn broertje en zusjes moeten zorgen en had geen tijd om zich zwak voor te doen. Hij heeft in totaal 3 broertjes en 5 zusjes. Hij heeft het altijd zijn ouders kwalijk genomen dat hij nooit een echte jeugd heeft gehad.
    Uiterlijk:



    Jensen Ackles
    Tattoo's en/of piercings: Devin heeft een tattoo op zijn rug van vleugels.


    Extra: Hij heeft een tik om altijd met lolly's rond te lopen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 14:30 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?