• bijna iedereen heeft ze: bijnamen

    heb je ooit een superleuke, supermaffe of juist superstomme bijnaam gehad?

    laat m hier achter en schrijf er bij hoe je hem hebt gekregen ;p

    Nyn. Vroeger was het Nijntje.. --


    You are beautiful, you are love.

    Mijn vader noemt me al jaren 'Sméagol'. Andere familieleden noemen me 'Mees' of 'Meesie' :')
    Edit: oh, en als mijn ma boos op me is, noemt ze me 'draak' of 'Draco' hehe.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:13 ]


    Caution first, always.

    Ambiebambi, Amberto, ouwe knarrie, ouwe knar, babycakes. Je wilt niet weten hoe ik eraan kom :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Panda ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tuinkabouter, Annie, mijn naam op z'n Engels uitgesproken, Limburger, kleintje, zachte G.
    Ze zijn niet zo creatief.


    Take risks and conquer your fears.

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    En dan hebben we nog MARLEENTJE! XD
    OT: Ik word meestal Beth genoemd, maar ook An, Anna, Annablub Hamsterwang ( >.< ) etc.



    POTVERDORIE, die had ik expres weggelaten!(huil)


    everything, in time

    Pinda, Charlene Malik (wat ze uitspreken als Tjarlene)
    Haha, pinda omdat ik Indonesisch ben. En Charlene Malik omdat ik een directioner ben, ik weet niet waarom ze me niet met die andere achternamen noemen tho.

    NO BIJNAAM NO CRY.
    Ik heb geen bijnaam, zeg maar.

    Meestal San, gewoon verkorting van Sanne, door mijn vrienden, maar ook wel muis door mijn moeder, kikker door mijn oma, krullebol (ik heb geen krullen) door mijn oom en snubbe door mijn vader.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.