• heb je ooit wel iets genants megemaakt waar je nu heel hard om kunt lachen?

    ik ben bijv een keer keihard tegen een lantaarnpaal aangelopen (dikke bult...) en een paar maanden later nog een keer ;p

    en ik moest een keer zo hard lachen dat heel de yoghurt die ik in m'n mond had eruit vloog... ;p

    hebben jullie ook ooit iets meligs/genants megemaakt?

    Ik had een presentatie van economie,maar het uur daarvoor had ik een spreekbeurt Engels en daarin kwamen leprechauns voorkwamen. Dus toen ik mijn presentatie wou doen vroeg een jongen van mijn klas:'Waar zijn die leprechauns nu?' Omdat ze geluk brengen. Ik,zo zenuwachtig als wat,begon heel dom te giechelen. Ik schaam me er nog steeds voor. --'
    + Ik ben ooit eens tegen een pilaar gelopen,op school.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    @ Frenchdog
    Hahaha, geloof me lantarenpalen zijn gevaarlijker dan de wereld beseft 8D

    Eergister kreeg ik nog een klodder Zwitsal in mijn neus xD Gezellig in de shampoo afdeling van de AH dus ik durf te wedden dat iemand het wel heeft gezien :$

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:35 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Vandaag. :3
    Mijn vriendin en ik kwamen Joris en de Draak (van de Efteling) na de rit binnen met clownsneuzen op. Het kon ons geen zak schelen.
    Eigenlijk was heel vandaag één grote faal x'D
    Maar wel zo geniaal ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ooit, tijdens de middag sinaasappelsap op mijn jeansshort gemorst, en dan ook echt op de foute plaats...
    Het zag er gewoon écht uit alsof ik in mijn broek had geplast...
    Ik heb de hele dag met mijn rugzak laag gelopen en een zakje voor de voorkant van mijn short...

    Maar nu is het gewoon grappig als ik er aan terugdenk... 8D

    ik heb een keer onder het middageten op school in iemands melkpakje geknepen toen die gene aan het drinken was
    het spoot in haar gezicht maar ze moest er naderhand wel om lachen :p

    Ehm ik en een vriendin deden een wedstrijd wie het snelst een glas met pompolmoes sap opdrinkt en bij mij kwam het door mijn neus naar buiten:p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    wanneer maak ik niet zon moment mee xD ik ben echt een enorme kluns


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, die ene keer op het werk.
    Ik werkte bij de C1000.
    Een vriendin van mij moest omroepen dat we gingen sluiten, en we waren echt zo melig aan het doen daarvoor.
    Ze had haar hoofd er ook niet helemaal bij.
    Zegt ze, proberend om haar lach nog in te houden van onze meligheid: "Dames en hoeren" terwijl ze natuurlijk had moeten zeggen: "dames en heren"
    Eerst waren we geschokt, want mensen keken ons heel erg raar aan, ze had natuurlijk haar zin niet afgemaakt..
    Maar daarna kwamen we echt helemaal niet meer bij. Even later moest ze wel echt huilen, omdat ze het best erg vond.
    En nu lachen we er gewoon weer om!

    Ja, maar ik denk niet dat het gepast zou zijn moest ik het op quizlet zeggen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Ja, maar ik denk niet dat het gepast zou zijn moest ik het op quizlet zeggen.


    Nu ben ik nieuwsgierig. ZEG HET C:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Nu ben ik nieuwsgierig. ZEG HET C:


    NO. It's about sexytime. (nerd)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben heeeel erg slecht in roddelen.
    Op de een of andere manier is het altijd dat als ik over een ander praat, dat diegene precies op dat moment achter mij staat en alles kan horen.
    Op dat moment best lullig, maar later kan ik er altijd wel om lachen.


    Tell me about it, stud.

    Oh, zo vaak :') Maar ik kan er momenteel niet echt een bedenken.
    Mijn buik maakt wel vaak random geluid als ik in het openbaar ben... :|


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben altijd een kluns als ik in de buurt ben van mijn crush. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"